• Hallo,

    Misschien niet zo'n leuk forum, maar wie de hell kan mij vertellen wat er leuk si aan die jongens?
    Waarom is iedereen mega geobsedeerd door die gasten en waarom gaan bijna alle gesprekken op school over die... Ik zal maar niet typen hoe ik ze wou noemen.
    Ik vind dat ze niet kunnen zingen en er niet zien...
    Mis ik iets? Wat is er met hun? Waarom maken jullie zoveel fucking verhalen over hun? Waarom staan al die verhalen iedere dag in de fucking top 5? Waarom niet 1 van 1D, 1 van JB, 1 van onbekende personen, 1 van The Hungergames en 1 van HP of Twilight? Dat is veel leuker. Van alles wat? En al die quizen, waar slaat dat op?
    Sorry, ik snap er echt niets van!


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    1 woord: hype


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben geen fan van 1d en justin bieber maar ik vind wel dat ze kunnen zingen maar dat zijn meerdere artiesten die kunnen zingen en ik luister verschillende muziek.
    En tja dat er zoveel verhalen over hun zijn dat weet ik niet zelf lees ik veel over 1d maar ook over andere dingen als een verhaal me aanspreekt dan lees ik die.
    En verder zeg ik altijd niemand is knap en niemand is lelijk dus ik snap niet dat iedereen zegt oo ze zijn zo knap ofz. want het zijn gewoon normale jongen die willen zingen. En ik we kennen ze alleen van muziek en gezicht maar mij lijken ze wel aardig.

    ok , eerst en vooral ze kunnen WEL zingen en ze zijn nu eenmaal knap. Ze spelen nu eenmaal popmuziek , dat zijn liedjes die blijven hangen. Ze zijn een typische groep die even een megasucces heeft en binnen zoveel jaar is alles uitgedooft. Ik heb er niet echt last mee, het zijn wel leuke liedjes, niet dat ik fan ben maargoed, iedereen laat zich daar gewoon door meeslepen, dat is al. Niets aan te veranderen, zo is het altijd al geweest met hypes en zo zal het altijd blijven, aanvaard het.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    xBrownEyes schreef:
    Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun :$
    Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
    Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
    Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in D=
    En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit xD)


    En waarom zou je ze haten zonder enige goede reden ? je kent ze niet ? je ge ze gewoon zomaar haten omdat zij het nu eenmaal gemaakt hebben ? er zijn zoveel artiesten die hun liedjes niet zelf schrijven en ook van die waar je het misschien niet van verwacht , zo gaat het daar nu eenmaal aan toe.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Frodo schreef:
    (...)

    JB.. *zucht*
    Ik vind gewoon dat ze slecht zijn, en je kan een band die hun nummers zelf niet schrijven geen band noemen. Dat is een paar mooie stemmetjes bijeen zetten en kijken wat ze ervan maken.
    Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat smaken -gelukkig- verschillen.


    Een ariest zit bij een record label/management idk. Die bepaalt welk lied ze gebruiken. Daar kunnen ze zelf niet zo veel aan doen. Hou dat wel in de gaten a.u.b.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hype en omdat wij meisjes zijn. :'D Merendeels dan.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Brooklyn schreef:
    ok , eerst en vooral ze kunnen WEL zingen en ze zijn nu eenmaal knap. Ze spelen nu eenmaal popmuziek , dat zijn liedjes die blijven hangen. Ze zijn een typische groep die even een megasucces heeft en binnen zoveel jaar is alles uitgedooft. Ik heb er niet echt last mee, het zijn wel leuke liedjes, niet dat ik fan ben maargoed, iedereen laat zich daar gewoon door meeslepen, dat is al. Niets aan te veranderen, zo is het altijd al geweest met hypes en zo zal het altijd blijven, aanvaard het.


    Je bent absoluut geen fan hé. (:
    Als de topicmaakster (en zoveel anderen) nu vindt dat ze NIET kunnen zingen is dat haar mening.
    Over smaken en kleuren kan je nu eenmaal niet discussiëren.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hmm, ik zal mijn mening eens uiten.

    Ik, persoonlijk, vindt One Direction, Justin Bieber, en eigenlijk alle Top 40 muziek, helemaal niets. Puur omdat de muziek mij niet aanspreekt. Persoonlijk denk ik, dat One Direction zo succesvol is, puur en alleen omdat ze er goed uitzien. Als ze allevijf oerlelijk waren, zouden ze nooit zo bekend zijn geworden, dat is gewoon zo.
    Dat is - denk ik - ook precies de reden dat mensen hen zo leuk vinden - omdat ze er goed uitzien. Ik denk dat de muziek helemaal niet belangrijk is in dit hele gedoe. Nee, het gaat puur en alleen om het uiterlijk van die vijf jongens. Dáárom zijn er ook zoveel stories over hen. Ze zijn knap en ze gedragen zich wel leuk op tv en dergelijke - het is nog maar de vraag of ze in real life ook zo zijn - en veel meisjes vinden dat leuk, vallen er voor en worden fan.
    Maar who cares? Even serieus! Als mensen hen echt zo leuk vinden en er blij en gelukkig van worden, wat maakt het dan uit? Laat ze lekker.
    Wel erger ik me aan het feit dat hun 'schrijfkunsten', van de fans, zo worden aangemoedigd met soms wel honderden abo's en dat echte, goede, originele stories worden genegeerd. Maar dat zijn enkel de stories.

    Ik heb absoluut niets tegen de fans van One Direction en ik wil hen ook niet kwaad maken, maar ik denk gewoon dat ik hierin gelijk heb.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Faux schreef:
    (...)

    Je bent absoluut geen fan hé. (:
    Als de topicmaakster (en zoveel anderen) nu vindt dat ze NIET kunnen zingen is dat haar mening.
    Over smaken en kleuren kan je nu eenmaal niet discussiëren.


    Kijk , ik wil alleen maar zeggen dat ze nu eenmaal kunnen zingen , je kunt niet gaan zeggen dat ze vals zingen maar toch de hele wereld veroveren. Het kan zijn dat hun stem jouw smaak niet is. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Parachutes schreef:
    Hmm, ik zal mijn mening eens uiten.

    Ik, persoonlijk, vindt One Direction, Justin Bieber, en eigenlijk alle Top 40 muziek, helemaal niets. Puur omdat de muziek mij niet aanspreekt. Persoonlijk denk ik, dat One Direction zo succesvol is, puur en alleen omdat ze er goed uitzien. Als ze allevijf oerlelijk waren, zouden ze nooit zo bekend zijn geworden, dat is gewoon zo.
    Dat is - denk ik - ook precies de reden dat mensen hen zo leuk vinden - omdat ze er goed uitzien. Ik denk dat de muziek helemaal niet belangrijk is in dit hele gedoe. Nee, het gaat puur en alleen om het uiterlijk van die vijf jongens. Dáárom zijn er ook zoveel stories over hen. Ze zijn knap en ze gedragen zich wel leuk op tv en dergelijke - het is nog maar de vraag of ze in real life ook zo zijn - en veel meisjes vinden dat leuk, vallen er voor en worden fan.
    Maar who cares? Even serieus! Als mensen hen echt zo leuk vinden en er blij en gelukkig van worden, wat maakt het dan uit? Laat ze lekker.
    Wel erger ik me aan het feit dat hun 'schrijfkunsten', van de fans, zo worden aangemoedigd met soms wel honderden abo's en dat echte, goede, originele stories worden genegeerd. Maar dat zijn enkel de stories.

    Ik heb absoluut niets tegen de fans van One Direction en ik wil hen ook niet kwaad maken, maar ik denk gewoon dat ik hierin gelijk heb.


    Daar heb je gelijk in. Ik lees zat story's over hun en daardoor worden de goede naar beneden gehaald dat je ze niet meer kan vinden