• Hallo,

    Misschien niet zo'n leuk forum, maar wie de hell kan mij vertellen wat er leuk si aan die jongens?
    Waarom is iedereen mega geobsedeerd door die gasten en waarom gaan bijna alle gesprekken op school over die... Ik zal maar niet typen hoe ik ze wou noemen.
    Ik vind dat ze niet kunnen zingen en er niet zien...
    Mis ik iets? Wat is er met hun? Waarom maken jullie zoveel fucking verhalen over hun? Waarom staan al die verhalen iedere dag in de fucking top 5? Waarom niet 1 van 1D, 1 van JB, 1 van onbekende personen, 1 van The Hungergames en 1 van HP of Twilight? Dat is veel leuker. Van alles wat? En al die quizen, waar slaat dat op?
    Sorry, ik snap er echt niets van!


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Omdat tienermeisjes knappe jongens leuk vinden? En Justin Bieber inspireert hen om hun eigen dromen te volgen. En niet iedereen hoeft van De Hongerspelen en Harry Potter te houden. Trouwens, JB en 1D maken Quizlet groter.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Frodo schreef:
    I agree, ik vind ze slecht en amateuristisch. Je kan hen zelfs geen band noemen omdat ze hun nummers niet zelf schrijven. En dan krijg ik de mening van mijn vriendin: 'Ja, maar ze zijn wel knap' ZO geweldig knap zijn ze nu ook weer niet hoor --'

    Laten we maar gewoon hopen dat binnen een half jaar iedereen hen is vergeten (wat waarschijnlijk ook wel zal gebeuren)


    Dat zeiden ze in het begin ook van JB en die is nog steeds beroemd en bekend. En de muziek van JB en 1D is gewoon zo dat je ervan houdt of niet en jij houdt er duidelijk niet van maar om ze nou amateuristisch te noemen. En waarom zou een band alleen maar zelf geschreven liedjes moeten spelen of zingen? En ja, ze worden knap gevonden maar smaken verschillen, gelukkig


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Omdat tienermeisjes knappe jongens leuk vinden? En Justin Bieber inspireert hen om hun eigen dromen te volgen. En niet iedereen hoeft van De Hongerspelen en Harry Potter te houden. Trouwens, JB en 1D maken Quizlet groter.


    mee eens!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hallo leven onder een steen :W Geef mij maar Korean pop :Y)


    Shoganai i ne~

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat zeiden ze in het begin ook van JB en die is nog steeds beroemd en bekend. En de muziek van JB en 1D is gewoon zo dat je ervan houdt of niet en jij houdt er duidelijk niet van maar om ze nou amateuristisch te noemen. En waarom zou een band alleen maar zelf geschreven liedjes moeten spelen of zingen? En ja, ze worden knap gevonden maar smaken verschillen, gelukkig

    ook mee eens+ er zijn heel wat zangers die hun liedjes niet zelf schrijven


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat zeiden ze in het begin ook van JB en die is nog steeds beroemd en bekend. En de muziek van JB en 1D is gewoon zo dat je ervan houdt of niet en jij houdt er duidelijk niet van maar om ze nou amateuristisch te noemen. En waarom zou een band alleen maar zelf geschreven liedjes moeten spelen of zingen? En ja, ze worden knap gevonden maar smaken verschillen, gelukkig


    JB.. *zucht*
    Ik vind gewoon dat ze slecht zijn, en je kan een band die hun nummers zelf niet schrijven geen band noemen. Dat is een paar mooie stemmetjes bijeen zetten en kijken wat ze ervan maken.
    Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat smaken -gelukkig- verschillen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    JB.. *zucht*
    Ik vind gewoon dat ze slecht zijn, en je kan een band die hun nummers zelf niet schrijven geen band noemen. Dat is een paar mooie stemmetjes bijeen zetten en kijken wat ze ervan maken.
    Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat smaken -gelukkig- verschillen.


    Er zijn vast ook andere bands en zangers die niet al hun liedjes hebben geschreven want het lijkt me niet dat je alleen maar zelf geschreven liedjes kan spelen of kan zingen aangezien je ook inspiratie nodig hebt voor een liedje. En bands hebben niet altijd net zoals een schrijver of een schrijfster niet altijd inspiratie heeft. En ze hebben ook zelf liedjes geschreven


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Er zijn vast ook andere bands en zangers die niet al hun liedjes hebben geschreven want het lijkt me niet dat je alleen maar zelf geschreven liedjes kan spelen of kan zingen aangezien je ook inspiratie nodig hebt voor een liedje. En bands hebben niet altijd net zoals een schrijver of een schrijfster niet altijd inspiratie heeft. En ze hebben ook zelf liedjes geschreven

    Daarbij een lied schrijven moet je kunnen en niet iedereen is zo goed met woorden. Om nog maar te zwijgen over muziek schrijven, dat is nog moeilijker. Dan moet je nog verstand hebben van verschillende instrumenten, noten, verschillende lagen en harmonieën. En het is dan ook handig dat je wat van produceren af weet, anders krijg je het nooit zoals jij het wilt. Er zijn er maar een paar die dat echt goed kunnen.
    Er zijn genoeg grote artiesten die hun eigen muziek niet schrijven, wat niet slecht is, anders hadden al die songwriters, componisten en producenten geen werk meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom moeten One Direction & Justin Bieber-fans zich steeds verantwoorden? Terwijl het perfect geaccepteerd is om THG, Twilight, HP etc. fan te zijn? Leven en laten leven, lieve mensjes!


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Waarom moeten One Direction & Justin Bieber-fans zich steeds verantwoorden? Terwijl het perfect geaccepteerd is om THG, Twilight, HP etc. fan te zijn? Leven en laten leven, lieve mensjes!

    This, hahaha.

    En het is gewoon leuk om ergens fan van te zijn, ook al gaan sommigen daar wel heel ver in.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Macadamia schreef:
    Waarom moeten One Direction & Justin Bieber-fans zich steeds verantwoorden? Terwijl het perfect geaccepteerd is om THG, Twilight, HP etc. fan te zijn? Leven en laten leven, lieve mensjes!


    Ja, ik bedoel ik ben niet echt een JB fan maar wel een 1D fan en het lijkt alsof mensen hier alleen maar commentaar op hebben, dat zal vast komen door de hype maar ook al vind je ze drie keer niks waarom ga je ze dan af kraken?


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Weet je, zelf ben ik een Directioner&Belieber en ik vind het ook vervelend. Want ik vind THG net zo leuk en nog wel meer dingen waarvan er meer zouden mogen zijn. Maar ik trek me er niets van aan, iets wat jij niet doet. Ik irriteer me mateloos aan die mensen die hier over liggen te zeiken. Het is een hype, get over it! Negeer het anders, maar ga niet zo stom liggen te doen. Er zijn mensen die hun leuk vinden, ja oké, goed. Ieder zijn eigen smaak. Sjees...

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun :$
    Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
    Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
    Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in D=
    En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit xD)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…