• Hallo,

    Misschien niet zo'n leuk forum, maar wie de hell kan mij vertellen wat er leuk si aan die jongens?
    Waarom is iedereen mega geobsedeerd door die gasten en waarom gaan bijna alle gesprekken op school over die... Ik zal maar niet typen hoe ik ze wou noemen.
    Ik vind dat ze niet kunnen zingen en er niet zien...
    Mis ik iets? Wat is er met hun? Waarom maken jullie zoveel fucking verhalen over hun? Waarom staan al die verhalen iedere dag in de fucking top 5? Waarom niet 1 van 1D, 1 van JB, 1 van onbekende personen, 1 van The Hungergames en 1 van HP of Twilight? Dat is veel leuker. Van alles wat? En al die quizen, waar slaat dat op?
    Sorry, ik snap er echt niets van!


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    xBrownEyes schreef:
    Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun :$
    Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
    Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
    Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in D=
    En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit xD)


    Niet iedere artiest schrijft zelf hun songs. En zelf schrijven ze ook wel, maar niet altijd. En deze reactie van jou lijkt in mijn ogen meer een uitweg voor wat je hebt gezegd, omdat vele hetzelfde zeggen. Dat smaken verschillen en zoals Square al zei: Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.

    zoveelste topic hierover
    ik zou zeggen: negeer het

    xBrownEyes schreef:
    Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun :$
    Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
    Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
    Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in D=
    En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit xD)

    Wacht je haat iemand omdat je de muziek niet leuk vind? Goede reden.

    Volgens jou zouden zangers alleen hun eigen muziek mogen zingen,nou dan hou je weinig bands over. Ik bedoel neem Marco Borsato of Nightwish waarbij de zanger/zangeres de muziek niet schrijf maar een ander lid of een songwriter. Of Queen, Blink 182 of Lynyrd Skynyrd, waarin, naast de zanger, ook andere de muziek schrijven. Dat zijn goede bands, ook al word de muziek niet altijd door de zanger/zangeres geschreven. En ze worden heus niet betaald om "mooi te gaan doen" of muziek te maken. Ze worden betaald omdat ze goed kunnen zingen/spelen en mensen ze goed vinden/ze goed zijn.
    Zoals ik in mijn andere reactie al zei, teksten en vooral muziek schrijven is heel moeilijk, niet iedereen kan dat. Net zo min als iedereen kan zingen of een instrument goed kan bespelen. Wat vaak nog belangrijker voor een band is dan de liedjes zelf. Je kan beter een goed lied hebben die door een songwriter is geschreven dan een shit lied dat door de zanger is geschreven.
    Muziek bestaan niet alleen uit de tekst van een lied, bij lange na niet. En omdat iemand geen lied kan schrijven is hij ging slechte artiest.

    Je wilt een rede om hen niet te haten? Makkelijk, je kent ze niet en er is geen rede om hun wel te haten. We kunnen niet allemaal van het zelfde houden, gelukkig maar. Dus, alsjeblief doe niet zo dom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowShine schreef:
    Heb je 2 jaar onder een steen geleefd of zo?
    Meisjes vinden de ze gewoon leuk en dat wordt dan een hype.


    mensen vinden gewoon hun muziek en de jongens leuk omdat ze er goed uitzien. als je nou iemand had die heel dik was en er ook nog eens een keer er heel vreemd uitzag was er niemand fan van.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    xBrownEyes schreef:
    Daarom vroeg ik of iemand dit gewoon uit kan leggen. Ik krijg nu alleen nog maar erger een hekel aan hun :$
    Artiesten die hun muziek niet zelf schrijven noem ik geen artiesten.
    Ik vergelijk ze met aapjes die geld krijgen als ze'mooi' gaan doen op het podium en dan 'muziek maken'.
    Wie kan mij gewoon een goede reden geven om hun niet te haten? Dat vraag ik gewoon. Ik wil dat ik niemand meer ga haten in de muziek/ film industrie. En ja, ik haat daar veel mensen in D=
    En zo iets groots kun je trouwens niet negeren als je het 24/7 op Quizlet tegen komt! (niet dat ik 24/7 op Quizlet zit xD)


    Sorry maar dan vind je dus meerdere artiesten geen artiesten en aangezien je zegt dat ze niet kunnen zingen en er niet uit zien krijg je dit soort reacties, sorry hoor maar wat had je dan verwacht?


    Physics is awesome

    Szerelem schreef:
    (...)

    mensen vinden gewoon hun muziek en de jongens leuk omdat ze er goed uitzien. als je nou iemand had die heel dik was en er ook nog eens een keer er heel vreemd uitzag was er niemand fan van.


    En Niall zijn tanden vergeet je even maar dat hoort eigenlijk bij hem


    Physics is awesome

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.

    Het gaat alleen maar om hun looks. Ik vind ook dat ze niet echt kunnen zingen, maar ik moet toegeven dat ze best knap zijn. Ik vind ze niet leuk, maar ik heb ook niets tegen hun.
    Iets waar ik wél een probleem mee heb zijn hun fans. Als ook maar je mening durft te zeggen over JB/1D en je vindt ze niet goed ben je opeens 'uitschot'. Ze moeten ook altijd in alles kunnen overdrijven. Als je JB nu lelijk vindt beginnen ze al helemaal te flippen..
    Mijn punt: ik snap dat als je iemand leuk vindt je het aan iedereen wilt laten weten, maar je moet ook de mening van anderen kunnen accepteren.
    Ik zeg niet dat al hun fans zo zijn, er zitten hier gelukkig ook normale mensen op quizlet. (a)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Faux schreef:
    Mijn punt: ik snap dat als je iemand leuk vindt je het aan iedereen wilt laten weten, maar je moet ook de mening van anderen kunnen accepteren.


    Dit. Maar ik vind ook dat fans zich niet moeten verantwoorden, gewoon omdat dat waar ze fan van zijn toevallig een hupe is. Niemand hoeft zich toch te verantwoorden omdat hij fan is van Coldplay of whatever? Waarom wordt er dan voor 1D/JB een uitzondering gemaakt?


    The truth may be orange!

    Nemhain schreef:
    Tja, hypes zijn nou eenmaal irritant. Sommige vind je leuk, maar er zullen er altijd een stel blijven waar je je dood aan ergert. Balen, maar niets aan te doen.


    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    Pass the damn ham, please.

    Frodo schreef:
    I agree, ik vind ze slecht en amateuristisch. Je kan hen zelfs geen band noemen omdat ze hun nummers niet zelf schrijven. En dan krijg ik de mening van mijn vriendin: 'Ja, maar ze zijn wel knap' ZO geweldig knap zijn ze nu ook weer niet hoor --'

    Laten we maar gewoon hopen dat binnen een half jaar iedereen hen is vergeten (wat waarschijnlijk ook wel zal gebeuren)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, dat kan toch gewoon. Hallo, ik zeg toch ook niet waarom je fan bent van iemand.

    Het is gewoon zo. Waarom moeten mensen altijd er een topic over maken.
    Serieus, laat iedereen gewoon fan zijn van wie ze fan willen zijn.


    we danced all night to the best song ever.

    Wie kan mij vertellen wat men zo tegen Kpop heeft?
    Kpop is niet allemaal pop, er zijn te veel groepen/solo artiesten om op te noemen, dus sowieso wel één naar je smaak.
    De jongens zijn niet lelijk, alhoewel je natuurlijk niet in Aziaten geïnteresseerd zijn. Ze kunnen goed zingen. Ze dansen er ook nog bij. Ze kunnen je ook raken met hun muziek, als ze niet het normale pop liedje zingen.
    Ohja, het is Koreaans en mensen noemen dat een reden om het niet leuk te vinden. "Ik begrijp niet waar ze over zingen" --> er bestaat iets als google. Je zult zien dat de teksten niet over seks, drugs en drinken gaan.


    Maar nu even ontopic; aan de ene kant snap ik het wel. Ze zijn op zich wel leuk en alles, maar hoewel ik vaak van boybands houd, ben ik niet zo weg van 1D. 'k Moet wel eerlijk toegeven dat ik me niet erg in ze heb verdiept.
    Biebers muziek spreekt me gewoon helemaal niet aan.

    Van mij mogen mensen ze best leuk vinden hoor, als ze ook maar respecteren wat ik leuk vind :]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:45 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo