• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [essen. ik weet niet zeker of ik nog onoline kom.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [btw iedereen fijne 4dagen op school ghehehe yeey skieen(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'dacht het dus niet he' zei ze tegen me. We negeerden allebei James een beetje.
    'waarom dan niet lieve LIlly? Heb je nooit van je pappie en mammie geleerd dat je niet andermans spullen mag slopen, en als je het doet dat je het dan nieuw moet kopen?'
    Ik kromp in elkaar bij de gedachte, mijn ouders hadden dit geleerd, nu zouden ze me waarschijnlijk nooit meer willen zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Kan Alyssa praten met iemand?]


    That is a perfect copy of reality.

    [have to eat brb]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik kan ong. 3 kwartier online]
    Lilly
    "Omdat het mij mobiel is en hij niet kapot is" snauw ik naar haar.
    I kkijk haar arrogant aann en ik ohoop dat James zich erbuiten hield.
    Met hem wou ik liever geen ruzie omdat hij mijn geholpen had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ze kan het lokaal in komen ofzo[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'omdat het mijn mobiel is en hij niet kapot is' snauwt ze naar me. Daarna kijkt ze me arrogant aan.
    'Lilly, James gaat echt niet voor je vallen als je de hele tijd zo kijkt' zeg ik lief en klop even op haar schouder.
    Blijf lief doen, herhaal ik de hele tijd. Zoals het er nu uit ziet werkt mijn tactiek aardig goed.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ ben zo terug ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ik hoef hem niet eens dus wat zwets je" zeg ik boos tegen haar terwijl ik haar hand van mijn schouder afsla. Wa teen trut was ze.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [okidoki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'ik hoef hem nieteens dus wat zwets je' zegt ze boos. Wat mijn glimlach alleen maar groter maakt.
    'weet je het zeker? Je concepten zeggen namelijk iets heel anders' zeg ik, nog steeds poeslief.
    Ze slaat mijn hand van haar schouder. 'Lilly!' zeg ik verontwaardigt. 'dat is niet zo aardig he!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "dat was een tijd geleden. Jij moet met je gore poten van mij afblijven meer niet" schreeuw ik half tegen haar.
    Waarom liet ik mezelf eigenlijk zo opfokken door haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'dat was een tijd geleden. Jij moet met je gore potenvan mij afblijven, meer niet' schreeuwt ze naar me.
    'Er stond toch anders echt dat de datum gisteren was' mijn stem klonk vriendelijk. 'oh en Lilly, misschien moet je aan je ouders vragen of ze je wat beschaafde worden willen bijbrengen, je klinkt nogal grof'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [eten]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”