• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ doeg veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann grinnikt en kijk naar de gesloten deur. Langzaam laat ze haar hoofd op mijn schouder zakken. Er komt een glimlach op haar gezicht.
    "Sorry," Mompel ik. "Dat was Robbin, een vriend van mijn broer," Ik maak een gebaar met mijn handen. "Hij is nogal seksistisch," Ik grinnik even. Robbin is altijd bezig met alles wat te maken heeft me seks.

    James

    Ik zuchtte en ging zitten. Waarom kon een dag nou nooit is een keertje normaal gaan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    'Sorry' mompelde Jimmy.'Dat was Robbin, een vriend van mijn broer' zei hij en hij maakte een gebaar met zijn handen. 'Hij is nogal seksistisch' vervolgde hij zijn zin. Hij grinnikte even. Ik haalde mijn haar uit de knot en haalde mijn hand erdoor. Niet veel later kwam er nog een jongen naar beneden. Dat zal wel zijn broer zijn want ze lijken veel op elkaar. 'Sorry chips vergeten' zij hij grijnzend en liep de keuken in. Ik keek hem na en zag dat hij net zo'n sexy kontje had als Jimmy.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Sorry, chips vergeten," Zegt Nick, mijn broer. Ik wed dat er straks nog meer komen. Iedereen wil zien hoe ik lig te 'rollen' met Mary Ann.
    Mary kijkt hem na. Ik volg haar blik. Ze kijkt naar het kontje van mijn broer.
    "Hij heeft een lekkere kont, hé?" Lach ik. "Ik kan wel wat voor je regelen," Vervolg ik met een grijns, terwijl ik in haar kont knijp.

    Mary Ann Robins

    'Hij heeft een lekkere kont, hé' lacht hij. Shit betrapt gaat er door mijn hoofd en ik loop ietsjes rood aan. 'Ik kan wel wat voor je regelen,' vervolgt hij zijn zin terwijl hij in mijn kont knijpt. Ik slaak een klein gilletje, omdat ik het niet had verwacht. Ik zie een hoofd om de hoek komen en grinniken. Nu loop ik nog roder aan en sla op Jimmy zijn hand. 'Handjes thuis hè' zeg ik grinnikend tegen hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze slaat een klein gilletje. Nick komt de hoek om en trekt één wenkbrauw op.
    "Handjes thuis, hé!" Grinnikt Mary Ann en slaat op mijn hand.
    Ik onderdruk te neiging, maar toch kan ik het niet laten. Ik laat even mijn hand over haar borsten glijden.
    "Vind je het erg?" Zeg ik met een grijns.

    Mary Ann Robins

    Hij laat even zijn hand over mijn borsten glijden en een kleine kreun kan ik niet onderdrukken, omdat ik aangeschoten ben.
    'Vind je het erg' zegt hij me een grijns.
    Ik draai me om, om zijn vraag te beantwoorden.
    Ik druk mijn lippen op die van hem en ga op in de zoen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson

    Door het likeurtje is ze blijkbaar aangeschoten, want vrijwel direct kreunt ze zachtjes. Ze draait zich om en drukt haar lippen op de mijne.
    Ik draai me om op de bank, zodat ik op mijn kont op de bank zit. Ik trek haar op mijn schoot en kus haar gewillig terug. De rug van mijn hand laat ik langs haar gezicht glijden en ik open mijn mond een klein stukje.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:33 ]

    [do we have a new member?? :P jerry? :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mary Ann Robins

    Hij draait zich om op de bank zodat hij met zijn kont op de bank zit. Hij trekt me op schoot en kust gewillig terug. met de rug van zijn hand gaat hij langs mijn gezicht en hij opent zijn mond een klein beetje. Ik laat mijn tong naar binnen glijden en druk hem zachtjes naar beneden om nu boven op het te zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    [do we have a new member?? :P jerry? :P]


    [Oké, ik snap je niet.. S:]

    Password schreef:
    (...)

    [Oké, ik snap je niet.. S:]


    [ je personage heet Jimmy niet Jerry :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson

    Haar tong speelt met mijn tong en drukt me naar beneden op de bank.
    Ik lig nu bijna plat op de bank en voel dat Mary op mijn intieme zone gaat zitten. Ondertussen is daar een kleine bobbel verschenen, die ik voel, maar die Mary zeker ook zal voelen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:33 ]

    [ Nog iets gebeurd?]


    That is a perfect copy of reality.