• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben er weer :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ben er, ff aankleden en reageren.]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik voel dat ze steeds ruiger begint ze worden. Ze zoent me en woelt door mijn haren.
    Ik voel mijn lid groter worden en één hand van Mary glijdt mijn broek in. Met mijn losse handen schuif ik mijn broek een stukje naar beneden. Ik draag nu enkel nog een onderbroek.
    Ik kreun even als ze mijn lid streelt. Direct plaats ik mijn lippen op de haren en laat onze tongen een vurig liefdesspel spelen.

    Mary Ann Robins

    Met zijn losse handen schoof hij zijn broek naar beneden en lag hij alleen nog in zijn onderbroek. Hij kreunt even als ik zijn lid streel. Hij drukt zijn lippen om de mijne en onze tongen spelen een vurig liefdesspel waar alleen wij de regels van weten. Ik voel hem aan mijn broek frutselen en neem het van hem over. Nu staan we gelijk, ik in mijn slipje en hij in zijn boxer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann zit enkel nog in haar slipje en ik in mijn boxer. Ik speel met de rand van Mary's slipje en laat mijn handen over haar borsten glijden.
    Waar ben ik in godsnaam mee bezig? Waarom? Mary is iemand van school, verder ken ik haar amper.. Toch neemt de lust toe. Ik wil het, maar.. het klopt niet.

    Mary Ann Robins

    Hij speelt met de rand van mijn slipje en laat zijn handen over mijn borsten glijden. Toch voel ik een vraag door de lust heen. Ik breek de zoen af en kijk hem vragend aan. Hij kijkt even raar en probeert me dan weer te zoenen maar ik draai mijn hoofd weg.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:28 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann breekt ze doen af en kijkt me fronsend aan.
    Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar aan. Dan probeer ik haar weer te kussen, maar ze draait haar hoofd weg.
    "Wat is er?" Vraag ik half hijgend.

    Mary Ann Robins

    'Wat is er?' vraagt hij half hijgend. 'Dat wou ik aan jou vragen, waarom twijfel je?' kwam ik maar meteen met de deur in huis gevallen. Ik hing nog steeds boven hem en was half naakt. Ik deed mijn haar achter mijn oor en keek hem vragend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Dat wou ik aan jou vragen, waarom twijfel je?" Haar vraag is plotseling. Ze strijkt haar haren achter haar hoor.
    Ik haal mijn schouders op. "Gaat het jouw om mij om om de seks?" Kaats ik de vraag naar haar toe.

    Mary Ann Robins

    Hij haalt zijn schouders op, waardoor ik voor over val. Ik herstel me snel en ondersteun mezelf met mijn armen op de bank. 'Gaat het jou om mij of om de seks' kaast hij terug. Wow dit had ik niet verwacht. Ik kreeg hem wel. Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet ik ken je nauwelijks, maar ik had je toch al de liefde verklaart' zeg ik een beetje geërgerd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Nu is het haar beurt om har schouders op te halen. "Weet ik niet ik ken je nauwelijks, maar ik had je toch al de liefde verklaart," Zegt ze lichtelijk geërgerd.
    "Oké, dan weet ik waar ik aan toe ben," Ze wilt dus seks om het gevoel, niet om mij.
    Ik zucht even. "Wil je nog of is het nu over voor jou?" Mijn stem is iet wat vals.

    Mary Ann Roins

    'Oke dan weet ik waar ik aan toe ben' zegt hij en mijn gezicht betrekt even. 'Wil je nog of is het over voor jou' zegt hij iet wat vals. 'Problems at home' verontschuldig ik mezelf en kijk naar mijn arm. Tot mijn grote schrik zat de blauwe plek van 3 dagen geleden er nog. Ik zoende hem snel in de hoop dat hij het niet zou zien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Problems at home," Zegt ze en werpt een blik op haar arm. Ik volg haar blik en zie een grote blauwe plek zitten. Opeens voel ik haar lippen op de mijne.
    Ik draai mijn hoofd weg. "Problemen thuis én zo'n blauwe plek?" Er trekt een frons in mijn wenkbrauwen en ik wijs op de plek op haar arm.

    Mary Ann Robins

    Hij draait zijn hoofd weg. 'Problemen thuis én een blauwe plek?' vraagt hij en trekt een frons met zijn wenkbrauwen. 'Ja me broer was boos en gooide zijn agenda naar mij' loog ik snel. Ik merkte op dat het er geloofwaardiger uit kwam dan verwacht. Normaal was ik niet goed in liegen maar hopelijk werkte het nu wel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ja me broer was boos en gooide zijn agenda naar mij,"
    Ik blijf haar verbaasd aankijken en snap het niet. "Oké," Mompel ik zacht. "Vreemd dat je verder wel goed met je broer op kan schieten, sms'en en weddenschapjes," Vervolg ik op dezelfde toon.
    Haar antwoord klinkt geloofwaardig, maar er is iets aan haar.. Ik kan mijn vinger er niet op leggen.