• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    Hij slenterd naar de bank en bukt voor de kast onder de tv. Aaa kijk mooi uitzicht ik kan ze kont goed bedustuderen. 'Waar heb je zin in? Ik heb horror, trhiller en romantische films' somt hij op en werp een blik naar me. 'Kies jij maar' zeg ik en trek mijn benen op de bank.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy.

    "Kies jij maar,"
    Ik haal mijn schouders op en pak de filn 'grudge'," Met één simpele beweging laat ik de dvd in de dvd-speler glijden en druk op play, terwijl ik de grijze gordijnen dicht trek. Ik plof weer op de bank en leg de afstandsbediening op m'n schoot neer.
    "Als je iets wilt eten of drinken, moet je het maar zeggen,"

    [grudge is echt doodeng. ;o]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann Robins

    Hij haalde zijn schouders op en pakte de dvd grudge. Ik kende hem al, want mijn broer liet mij deel 1 zien toen ik 5 was. Hij drukte op play en ging naast mij zitten. Hij legde afstandsbiening op zijn schoot. 'Als je iets te eten of drinken wil moet je het maar zeggrn' zei hij en de film begon. Ik knikte en keek hem nog even aan. Toen ricjtte ik me op de film. Ik keek vol jaloezie naar zijn blikje bier. Ow wat wou ik nu alcohol naar binnen gieten maar jammer genoeg kon dat niet. Zuchtend keek ik weer verder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ga slapen.]

    annemellark schreef:
    [grudge is echt doodeng. ;o]


    [Ik weet het, ik hem 'm zelf gezien.]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann knikt even en richt zich dan naar de film. Ik doe hetzelfde. Ondertussen gluur ik toch stiekem vanuit mijn ooghoeken naar haar. Ze kijkt naar mijn biertje.
    "Wil je er ook eentje?" Zeg ik met een knik naar het blikje.

    Mary Ann Robins

    'Wil j er ook eentje' zegt hij en ik schud mijn hoofd. 'K heb eem weddenschap verloren van me breor, ik mag een week lang geen alcohol drinken' breng ik zuchtend uit. Ik kijk weer naar de tv en schrik even van een onverwachte wending. Ik haal me elastiekje uit mijn haar en buig voorover om het opnieuw te doen. Dan krijg ik weer een smsje van me broer en laat ik me haar maar voor wat het is. Ik schid het even naar achter en zet dan me mobiel uit. Ook geen last meer van die debiel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze schud direct haar hoofd. "Ik heb een weddenschap verloren van me broer, ik mag een week lang geen alcohol drinken," Zucht ze. Hmm. Daar heb ik wel een oplossing voor.
    Ze maakt opnieuw een staart van haar haren en zet daarna haar telefoon uit. Ondertussen is mijn glas leeg.
    "Nog een colaatje?" Zeg ik en sta op van de bank.

    ben er vanaaf weer ga nu naar huis met de boot see ya}


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mary Ann Robins

    'Wil je nog een colaatje" vraagt hij. 'Ja is goed' antwoord ik, ga weer lekker zitten en kijk weer verder naar de film. Hij staat op en loopt naar de keuken om een cola te pakken.

    [Sorry voor de kleine post maar we gaan zo weg dus ik moest snel even iets typen ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 10:56 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ja is goed," Antwoord ze en wendt haar blik naar de film.
    Ik slenter naar de keuken, trek de koelkast open en schenk cola voor haar in. Met mijn ene hand rommel ik in het keukenkastje en vind een likeurtje. Je merkt niet dat het in de cola zit, het smaakt alleen zoet. Ik laat er een scheutje invallen en pak dan voor mezelf een blikje bier.
    Rustig loop ik terug naar de bank en zet het drinken neer.
    "Alstublieft," Zeg ik met een triomfantelijke grijns.

    [halowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen ochtend en middag kom ik ook nog ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    ik liep door de gangen en vond een map.
    Ik haalde mijn schouders op en bladderde erin door. Het kwam me bekend voor van James volgens mij.

    [ik dacht in de auto vanochtend bah hel veel bij lezen enz. not]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan