• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    Hij knikt. 'Cola met een likeurtje' grijnst hij en slaat voorzichtig een arm om me heen. 'Wat?!' zeg ik verbaasd. 'Dan mag jij het gaan uitleggen aan mijn broer hoor' zeg ik aangeschoten en frutsel wat aan mijn blouseje. Ik hang over Jimmy heen om de afstandsbediening te pakken en zet dan de film uit. 'Ik vond hem saai' zeg ik en ga dan weer in zijn armen zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lilly
    Ik kom weer terug waar ik begonnen ben en ik ga weer zitten.
    Ik heb echtnzin om spullen te gooien en te vernielen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [who wants rpg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mwaha ik wil wel maar zal dan niet snel reageren][


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [geeft niks ik ook niet, tas inpakken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss kan james naar buiten,

    jess trainingsbroekj dag omdat ik vanaaf daarin toch moet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [backk]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Wat?!" Roept ze verbaasd uit. "Dan mag jij het gaan uitleggen aan mijn broer hoor," Zegt ze en frutselt aan haar blouseje.
    Ze buigt over me heen, pakt ze afstandsbediening en gaat weer zitten. Ik sla mijn armen om haar heen.
    "Oké, ik leg het wel uit. Maar als je dan niet meer hier mag komen, is het niet mijn probleem," Ik onderdruk een kleine grijns en probeer serieus te blijven.

    Lilly.
    Uiteindeiljk liep ik het lokaal in en ilep naar mijn mobieltje.
    Ik drukte op een knopje "die leeft nog?" zeg ikk zacht en gefrustreerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [het is hier dooooood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee hoor.]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:53 ]

    Mary Ann Robins.

    "Oké, ik leg het wel uit. Maar als je dan niet meer hier mag komen, is het niet mijn probleem," antwoordt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Oké dan zeg je het niet' zeg ik zuchtend en haal mijn schouders op. Ik kijk even naar Jimmy en dan naar de jongen die naar beneden komt. Het zal vast zijn broer zijn.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 11:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [haha maar de personages aan wie ik wat heb wel]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Oké dan zeg je het niet," Zucht ze en haal haar schouders op. Ze kijkt naar mij en dan de anderen kant op. Ik volg haar blik en zie dat ze naar Robbin kijkt. Het is een vriend van mijn broer.
    "Wat moet jij beneden?" Vraag ik verbaasd.
    "Wat moet jij met die lekkere chick op de bank?" Kaats hij terug om daarna ik lachen uit te barsten.
    "Ik heb zo ook mijn pleziertjes," Grijns ik en trek Mary tegen me aan.
    "Doe het wel veilig," Zeg Robbin met een grijns, terwijl hij in de koelkast graait en daarna weer naar boven vertrekt.