• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane =
    annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jane
    Nu moet ik dus een smoes verzinnen. 'ik heb mijn hoofdgestoten en nu ben ik duizelig' zei ik snel, bijna te snel. Zelf vond ik hem nog wel goed bedacht, nu maar hopen dat James er in trapt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ja en nu de waarheid graag" zei ik serieus. Ik had altijd door of mensen liegen of niet hoe het kan weet ik ook niet, maar soms was het echt handig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Tot mijn grootte ergernis deed dat stomme ding het nogsteeds en floepte op de foto aan. Ik gooide het dwars door het lokaal hopelijk tegen het bord en niet iemands hoofd ofzo. Ik ging weer zitten op een bankje. dat ding zou nu wel dood zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'ik spreek de waarheid' zeg ik verbaast. Liegen was nooit mijn ding geweest, alles kwam er zo uit dat je gelijk hoorde dat het nep is. Misschien kan ik de waarheid vertellen, maar dan verdraai ik die gewoon. 'oke ik vertel het wel, ik heb last van mijn rug' dit was de waarheid, ik vertelde alleen niet waarom. Ik schrok even van een mobiel die tegen het bord aan knalde, vast Lilly weer. 'hou je mobiel bij je' schreeuwde ik naar haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trug]
    Lilly
    Ik hoor iemand wat schreeuwen en ik roep uiteindelijk maar terug "sorry als ie je geraakt heeft" Ik draai me om en kijk weer naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James
    "Ik ken je langer dan vandaag en ik zie als mensen liegen" zei ik tegen Jane en luisterde naar wat ze toen vertelde. "Sinds wanneer?" vroeg ik en keek naar Lilly "Niet weer toch"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    Hij komt terug met een blikje bier en cola. 'Alstjeblieft' zegt hij met een speelse grijns en zet het op tafel. Niet dat ik het helemaal vertrouw maar ik neem een klein slokje en zet het dan weer op tafel. Jimmy gaat naast me zitten en we kijken weer verder naar de film. Ik werp even een blik op de klok en kijk dan naar me cola. Ik grinnik even uit het niets en neem dan nog een slok van mijn cola.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik ga en wat was tegen lilly??
    Lilly
    Ik negeerde James en liep een rondje door de school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [have to go ben er vanaaf hopelijk weer :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'sinds gister' zeg ik. 'het gaat wel weer over'
    Dit was weer de waarheid, het ging me beter af dan verwacht, gelukkig vroeg hij niet teveel door.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [woehoeeee ben thuis maar kom morgen beperkt online huiswerk enz]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy.

    Wantrouwig neemt ze een klein slokje. Rustig kijken we de film verder. Af en toe werpt ze een blik op de klok.
    "Hoe laat moet je naar huis?" Vraag ik aan haar en drink mijn 2e blikje bier leeg.

    Mary Ann Robins

    'Hoe laat moet je naar huis?' vraagt hij en drinkt dan zijn tweede blikje bier leeg. 'Weet ik veel' zeg ik iets aangeschoten. 'Weet je zeker dat het cola was' zeg ik grinnikend en ga iets dichter naast hem zitten. Soms kan hij zoo sexy kijken....


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy.

    "Weet ik veel," Haar stem lijkt iets zwoeler te klinken. Het zal wel door de alcohol komen.
    "Weet je zeker dat het cola was?"
    Ik knik. "Cola met een likeurtje," Grijns ik. Ondertussen is ze tegen me aan gaan zitten. Voorzichtig leg ik mijn arm om haar heen.