• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Ah, ik heb er geen idee van.
    We zullen wel zien zeker. Als er een van hun een vriendin heeft en die is zwanger, zullen ze dat wel melden in de roddelblaadjes

    xD

    Als het waar is van de one night standes van Tom zullen er hier en daar wel een paar meisjes lopen met een mini Tom. Ik bedoel noujaa laat maar. Ik denk Tom of Georg. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Billlie:D


    hou je mond joh =')

    ik denk Gustav hij is lief grappig rustiig kan goed koken wat moet een meisje meer?
    Xx


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    wie zegt er dat er al niet kinderen van Tom op de wereld staan??


    As If You'll Ever Love Me

    Tom of georg

    en Bill als hij mij tegen komt!!

    Aawww Gustav met een kindje op zijn arm(baby)
    :9~*kijkt verterderd*:9~


    I want my bloody cheese now!^^

    Maybe Tom door zyn one-night-stands [nee grapje]
    'k denk Gustav omdat hy my het volwassenst lijkt [:

    Bill lijkt mij iig niet. Hij gelooft in 'de ware' en ik denk niet dat hij het zijn vriendin/vrouw en kindje aan zou willen doen om zo lang weg te blijven. Hij is denk ik de laatste...
    ALS Tom écht zoveel one-night-stands heeft gehad. Wat ik denk ik niet geloof. Dan zou het best kunnen dat er ergens ooit een condoom is gescheurd of gaat scheuren. Aber, ik denk het eigenlijk niet.
    Gustav. Zou opzich wel kunnen, ook al zie ik het niet zo voor me. Hij lijkt opzich wel een verstandig iemand die goed over dit soort dingen nadenkt...
    Georg, ik weet niet... Hij lijkt me wel volwassen maar aan de andere kant lijkt hij me ook iemand die nog lekker wilt dollen en van de vrijheid genieten...
    You know, eiglijk kan ik ze me geen van allen voorstellen getrouwd en met kinderen x] But that's me.

    Tom ist Logisch, Hij neukt zowat élke dag!

    Bill lijkt mij iig niet. Hij gelooft in 'de ware' en ik denk niet dat hij het zijn vriendin/vrouw en kindje aan zou willen doen om zo lang weg te blijven. Hij is denk ik de laatste...
    ALS Tom écht zoveel one-night-stands heeft gehad. Wat ik denk ik niet geloof. Dan zou het best kunnen dat er ergens ooit een condoom is gescheurd of gaat scheuren. Aber, ik denk het eigenlijk niet.
    Gustav. Zou opzich wel kunnen, ook al zie ik het niet zo voor me. Hij lijkt opzich wel een verstandig iemand die goed over dit soort dingen nadenkt...
    Georg, ik weet niet... Hij lijkt me wel volwassen maar aan de andere kant lijkt hij me ook iemand die nog lekker wilt dollen en van de vrijheid genieten...
    You know, eiglijk kan ik ze me geen van allen voorstellen getrouwd en met kinderen x] But that's me.


    Jha, is waar

    tom xx my lover van mij xx mijn tommeke van jana ook xx hih en bill van ellen

    TOOMM..
    Als zoals ze in de krant zeggen hij sex heeft na elk concert waar is. (wat zwaar gelul is maar goed:P)
    Zal zn condoom wel een keer scheuren :pxD
    En jongens, daar komen nou baby's van xD
    (wow i'm smart today!)
    Toedels(K)(H)X


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    ik denk Gustav
    die is het meest volwassen vn de 4
    alhoewel
    live is full of suprises!


    La Vie en Rose