• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ik denk gustav waardoor weet ik niet maar hij komt me meer familieklaar ( is dat een woord!? XD ) over!

    Nou Bill is al wel ontmaagd maar neiot door zijn ex ><


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    door wie dan??

    en ik denk tom door een accident maar ik denk da bill het eerste klaar zou zijn voor kinderen kdenk da hij de meeste verzantwoordelijkheid heeft


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Georg
    of Tom die een accident heeft ^^
    xChiaar.

    Nou Bill is al wel ontmaagd maar neiot door zijn ex ><

    Hoe bedoel je?

    ik wel(A)

    no just kidding. :P


    <3

    Ik weet het niet maar ergens denk ik Gustav
    vraag me niet waarom
    maar hij ziet er het rijpst uit voor een relatie
    terwijl Bill lijkt te twijfel en Georg en Tom nog volop van hun vrijheid willen genieten.
    Ik zeg neit dat het zo is maar het lijkt wel zo.
    xNaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou Bill is al wel ontmaagd maar neiot door zijn ex ><

    jah hallo dat is nieuw^^
    Maar ik heb eens ergens gelezen dat zijn ex zei dat hij al ontmaagd was door iemand voor haar en dat hij er constant over bezig was.
    dus wil je nu zeggen dat ie een onenightstandontmaagding had
    of ontmaagd is door een ex voor zijn andere ex^^
    xNaan


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Erm kdenk Gustav ! Kwnie ! Die lijkt zoo volwassener ! Maar ik heb liever TOM ! Dies et Heetst !

    1ste Gustav(Omdat hij volgens mij al een relatie zou aankunnen die van lange duur is)
    2de Tom (Door een ongelukje xD)
    3de Georg(Geniet nog lang van zijn vrijheid^^ )
    & als laatste Bill (omdat hij wacht achter de 'ware liefde', welja dan kan hij nog lang wachten x'D)

    miss,dat ie dat meij dan niet allen laat maaar dan is toch mooi de eerste met een kind niet???
    xx

    Ik denk Georg, hij is het ouds én ja. Naja, gewoon. Maaar soms denk ik ook Tom , met een ongeluk maar ik denk (en hoop voor hem) dat hij wel goed oplet enzo.

    ^^ x3

    Ik denk Tom.
    Als ongelukje. x'd
    Achja, ik hoor het dan wel. (:

    ik denk tom met al zn one-night-stands kun je ook wat vergeten als je dronken bent he

    (...)

    Kan ook ^^ Aangezien hy player is kan er wat mis gaan waardoor hy ls eerste een kind krygt xD


    wssxD