• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Tom, die one night stands móéten gewoon wel eens fout gaan, dat kan niet anders :S
    Of dat meisje het houd is wel een andere zaak...


    eigenlijk geloof ik niets van al die verhalen... waarom duiken er dan niet overal meisjes op die met TK naar bed zijn geweest..
    kvind het altijd maar een beetje vaag :p

    Jah ik vind dat eigenlijk ook, en trouwens ze worden constand omringt door securety en fans, en volgens mij is het niet zo makkelijk voor Tom om zo eens onopvallend een meisje mee te nemen hoor, dus ik geloof er niet veel van, miss doet hij da wel SOMS maar hij neukt niet de hele wereld af hé -_-

    Ooit gehoord van allebei?! xD
    nee grapken:P
    ik denk Gustav of Georg! xD
    Ivy x.

    tom,

    hij laat een vrouw perongeluk zwanger worden met zijn one-night-stands :P:P(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Nee ik denk als tom egt van een meisje houd er wel trouw aan is


    Yeah, met jou kan ik praten. Ik vind hetzelfde xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee ik denk als tom egt van een meisje houd er wel trouw aan is


    nooou... tom kennende..... (A)


    Ken je hem persoonlijk dan..?


    ja ik wou al zeggen. soort van iemand hier kent hem ECHT persoonlijk. :']

    ik denk trouwens euhm...
    gustav, lijkt me echt zo'n lieve vader. V_V
    best raar om daar over na te denken, hij is pas 19

    Wie weet xD

    Ik denk mischien dt bill eerder een kind krijgt :P

    tom,, dat condoom scheurt vast een keer


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik gok op tom aangezien hij toch al heel duitsland in z'n bed heeft gehad.........mss lopen er al op de wereld mini-toms rond???wie weet?!

    denk tom met al zijn one -night stands !! er gaat mss er eentje tussen zitten die hij heeft vol gestoken !! natuurlijk hoop ik van niet he !!! of anders gustav !!

    Kweenie, ik denk iets van Gustav of Georg. Achja, zullen er van zelf wel achter komen wie er als eerste een kind krijgt :)

    Tom en Bill zekerniet allesinds..
    Volgens mij Gustav die lijkt het meest logisch ..

    Tom on night stands.. vind iedereen hier al.

    en gustav ookal ziet hij er nog zo jong uit ik vind dat het vaderschap van hem af straalt(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Gustav lijkt me ook wel de eerste die vader wordt. Ook al is ie nog maar 19, hij lijkt er gewoon klaar voor te zijn. Ook hoe hij omgaat met zijn zus. Toen ie vroeger in de problemen zat en dingen over meisjes wou weten ging hij altijd naar zijn zus. Dus ik denk echt dat Gustav de eerste is.


    I'm your bitch [:

    miss heeft tom al al een kindje met zn player gedrag(A) alleen meet ie dat niet(A) zrry fantasie slaat op hol


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.