• nja, de titel zegt deze keer al genoeg... dus zeg effe wie jullie denken dat als eerste kinderen krijgt... en waarom?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    tom hij heeft al zo vaak sex gehad als dat doorgaat denk ik dat hij wel de 1e is hoor!

    Bill! :)
    Hijs zo lief en zorgzaam. :P


    Träume sind wirklich!!

    Uhh Tom of Georg xP

    denk ik xP


    We can only learn to love by loving.

    ik denk gustav of georg

    omdat zij volgens mij al volwassen genoeg zijn. :P

    xx

    Ik denk tom xD we hadden laatst nog een discussie of die er niet al 1 heeft xD


    One of the Duo Of Evilness

    Weet ik veel^^
    Da's gewoon de eerste die het zonder condoom doet. Dat kan Bill zijn, of iemand anders.
    Of wie er gewoon kinderen wílt! Wie zegt dat iemand van th niet eens kinderen wilt ;o kan toch..? Nja, ik vind dat ze allevier wel als eerste kinderen kunnen krijgen;P ;'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik denk tom xD we hadden laatst nog een discussie of die er niet al 1 heeft xD


    Tom al een kind?
    Lijkt me best diep triest, áls hij al een kind zou hebben, zou hij zker nooit gehoord hebben van een fucking condoom?';'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Gustav xD vind hem echt zo'n type om, als hij niet in TH zat, later een braaf huismannetje te worden :P
    (Dit is geen aanval op hem of op zijn aanbidders! :P)


    I clicked my heels and wished for you.

    Gustav: hij is het volwassenst
    Georg: hij is het oudst
    Tom: hij neukt het meest XD
    Bill: is romantischer, meer van ware liefde

    Ik zeg: allemaal even grote kans!


    BAM!

    Ik denk Gustav ik zie hem eik nog wel zn kinderen enzo naar school brengen:P
    of Georg hij zei eerst in een intervieuw(staat op leb die sekunde DVD) dat hij wel kinderen zou willen... mja of hij dat nu nog wilt...

    Tom!(maar dan word het een ongewenste zwangerschap en zij wil het kind houwde net als in de shadow of a rockstar kwis) of Georg die zie ik wel als een persoon die een kind zou kunnen hebben maar Gussy zou da oook wel kunne Bill vind ik nog te veel kind daarvoor hij is de jongste van de band maar als je zoon leven hebt word je vanzelf vroegvolwassen


    take me away

    Georg ^^ Die is de oudste en zal zich ook wel sneller settele zeker :P


    Bellice

    Nou ik denk da Bill wel kinderen gaat hebben, maar op een iets latere leeftijd, miss wil hij eerst zelf een mooi leven lijden voor hij zelf aan kinderen denkt, en Tom, HALLO die kent wel een condoom hoor! en trouwens moest ie kinderen hebben had 'de moeder' het al langf openbaar gemaakt, en veel geld aan verdient Doh!!, dus ik denk dan eerder Georg of Gustav =) maar als eerste, dan Toch Gustav, dat ziet er meer een bezorgder vadertype uit =)

    x

    Gustav.. Hij is het volwassendste.. of hoe je het ook zegt! ^^


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik dnek Gustav en dan Georg en dan Bill en dan Tom