• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Le me gaat weer eens een film kijken, reageer msischien nog laat dus.. Sweetdreams droom maar lekker over Nathan en ik kom morgen nog online voor ik naar ...Rotterdam terug ga, ik hou wel live verslag van wat er uit mijn raampje gebeurd ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan Alexander Daniels

    'Begrijp ik,' zeg ik waarna ik weer achterover ga zitten. Ik zucht, 'Hoelang denk je dat ze ons dit aan doen?' vraag ik dan terwijl ik doel op de handboeien. 'Het is namelijk geen pretje om uberhaupt aan iemand vast te zitten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Niet veel langer hoop ik,' mompel ik.
    De vermoeidheid begint steeds meer toe te nemen en ik leun iets meer tegen Jerry aan terwijl mijn hoofd nog steeds op zijn schouder ligt.
    'Er moet toch een manier zijn om los te komen,' zucht ik daarna. Ik gaap weer zachtjes en mijn ogen beginnen dicht te vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Ik zucht, 'Het moet, maar het is niet voor ons gelegen blijkbaar,' mompel ik nog. Ik werp nog één blik toe. Ze valt in slaap bij Jerry. Ik glimlach even, Feline als je eens wist hoe erg je me in de war maakt, ik haat je verafschuw je maar op de één of andere manier moet ik aardig doen, en voel ik me deels op me gemak bij je. Ik zucht en sla dan een deken over haar heen, 'Slaaplekker,' mompel ik nog waarna ik met mijn telefoon ga spelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    hij glimlachte lief en trok me bij hem op schoot, waarna hij zijn armen om mijn middel deed en mij aankeek. “Geen zorgen, ik ga je niets doen,” Lachte Hij, “Ik wil je alleen laten weten dat je een heel lief meisje bent… Je weet wel dat ik dat van je vind, right?” Er gleed weer een liefkozende glimlach op Zijn lippen en aan zijn blik zag ik ook dat hij het meende. Op zij schot voelde ik me veilig en door zijn woorden ging mijn hart sneller kloppen. 'Nee... Eigelijk niet, maar ik vind het nu wel fijn om te weten.' Een licht blosje kwam op mijn wangen en ik kon een glimlach niet onderdrukken, maar ik zat voor hem hij zou het niet echt zien dacht ik.

    [Sorry moeder kwam erachter en pakte iPod af :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb mijn personage 'Philip Wayne Parker' in de aanbieding. Wie heeft zin om met hem te praten?]

    [Is iedereen eem beetje klaar om naar de volgende dag te gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ @Password, ik heb Liberty voor je en ehhm...Cheryl, voor mij is het goed (: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Cheryl; Oké, dan slaapt Jerry nu ook.]

    IHeartMusicc schreef:
    [ @Password, ik heb Liberty voor je en ehhm...Cheryl, voor mij is het goed (: ]


    [Bedoel je niet Destiney? :/]

    Password schreef:
    (...)

    [Bedoel je niet Destiney? :/]


    Kak, ik haal namen door de war, ben nog slaperig sorry XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Anders wachten we even tot jace en may ook klaar zijn met praten en dan naar de volgende dag?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja graag. Als Moricia heeft gereageert laat ik May wel slapen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Is goedd ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ben btw rond 12 uur weg tot een uur of 2, moet even wat dingen regelen voor stage]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered