• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Godver, niet aan gedacht. Dan schiet er een idee naar binnen maar ik weet niet als ze dat zo fijn vindt. Tocht stel ik het voor, 'Ehm, ik heb een idee,' mompel ik dan. 'Douchen in zwemkleding,' mompel ik dan. Het is niet als normaal douchen, maar het is iets? Right?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Mijn ogen waren zwart geworden, iets dat altijd in mijn familie gebeurd als we naar onze vampierkant neigden te veranderen of als er iets gebeurde waardoor we negatieve gevoelens begonnen te voelen. In dit geval probeerde ik me zo erg tegen te houden dat ik automatisch weer mijn vampierkant opriep, zo erg was het dus. Ik had mijn vampierkant nodig om niet totaal te gaan flippen, maar toch vroeg ik me af hoe het dan kwam dat ik weg rende van May en naar buiten stormde als een gestoorde gek. Het begon zachtjes te motregenen, maar ik lette er niet op en sloeg de dichtstbijzijnde boom in elkaar, waardoor deze omviel met een knal – een knal dat wel onweer leek, en net op dat moment begon het harder en harder te regenen. Ondertussen had ik mijn broek weer goed strak dicht gedaan, maar baalde er alleen van dat ik mijn shirt had uitgedaan, die lag dus nog bij May. Echter ging ik mooi niet terug om deze te halen, op dit moment kon ik haar echt niet hebben. Een deel van mijn lichaam, nee, maak daar mijn héle lichaam maar van, wilde haar en ik wist niet hoe het kon dat ik me zo erg voor haar had ingehouden dat ik nu gewoon hier in de stormende regen stond alleen omdat ik haar geen pijn wilde doen. Nog nooit had ik dat voor een meisje gedaan, überhaupt boeide mij dat geen flikker. Ik ademde nog steeds heel zwaar, maar dat kwam niet door de lust die ik had, wel door woede, verdriet en een gevoel dat ik niet kon beschrijven.

    Celeste Jade Fox
    Ze hield even haar mond, maar daarna begon ze zachter te praten. ‘Angst en gevaar.’ We hoorden allebei een zacht geritsel en ik keek naar het gedeelte waar het vandaan kwam. Het geluid ging over naar iets ander, maar ik kon niet plaatsen wat het was. Wel herkende ik de geur die mijn neusgaten in droop, en als half vampier had ik er vaak van gedronken, het was mensen bloed. Ik keek snel naar Louise en merkte dat haar ogen al rood werden. ‘Ruik jij dat?’ Ik knikte alleen naar haar, en ik wist dat mijn ogen donkerder werden. Dat zat in onze familie, onze ogen werden altijd heel donker (zwart) als we van emoties wisselden aan de negatieve kant of als we neigden naar een vampier. ‘Wat nu? Gaan we kijken?’ Waarom gebeurde dit op het moment dat wij juist aankomen? Net op dat moment begon het ook te regenen en ik haatte het meestal, want dan verpeste het mijn haar, maar nu leek ik er geen aandacht voor te hebben.

    [Yay, done. 8D ik ben er best wel trots op, haha]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Ehm, ik heb een idee. Douchen in zwemkleding,' mompelt Nathan.
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee,' zeg ik simpel. 'Gewoon nee. Ik ga niet halfnaakt als jíj er bij bent.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Dan douche je niet,' zeg ik simpel. 'En sorry hoor, maar als we onze wedstrijden zwemmen hebben zag ik je ook in een bikini dus wat zeur je,' mompel ik dan.
    Dan loop ik door richting de woonkamer en zonder nog iets te zeggen plof ik op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Dan douche je niet,' zegt Nathan. 'En sorry hoor, maar als we onze wedstrijden zwemmen hebben zag ik je ook in een bikini dus wat zeur je,' mompelt hij dan.
    Hij loopt ineens verder waardoor ik ook gedwongen word om verder te lopen. Ik zucht even en ga dan ook weer op de bank zitten.
    'Maar nu is het anders,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    Het is ook anders, ik zou me nu ook verschrikkelijk oncomfortabel voelen. 'Ik begrijp het wel,' mompel ik dan. 'Wil je nog wat eten of drinken? Ik wil namelijk wel wat,' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Ik begrijp het wel,' mompelt Nathan.
    'Wil je nog wat eten of drinken? Ik wil namelijk wel wat,' zegt hij daarna.
    Ik bijt even op mijn lip en schud dan mijn hoofd. 'Eh, nee hoeft niet,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [May is coming to you :)]
    May Rose White
    Ik viel bijna van de trap zo hard rende ik. Hij leek zo van slag straks deed hij zichzelf nog wat aan. Ik kwam op de begaande grond terecht. Ik volgde zijn geur. Ik opende de buiten deur en ik zag harde regen naar beneden komen. Het onweerde ook. Het weer had snel omgeslaan want net was het no niet zo. Ik keek om me heen en al snel was ik drijfnat. Maar nu. Nee nu boeide het me niet. Nu was tot alles in staat. Nou eerder bijna alles. Ik zag een boom in de verte een soort van omvallen. 'Jace?' Ik schreeuwde het niet want of ik het nou schreeuwde of normaal zei hij hoorde me toch wel alshij daar stond en ik zag daar iemand en ik wist bijna wel zeker dat het Jace was.

    [Je stukje was lekker lang. Je hebt ook een fijne schrijfstijl :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Alexander Daniels

    Half Vampier en half demoon, tja ik moet toch iets eten. Eigenlijk was ik erg blij dat ik geen volle vampier was. Ik leef namelijk niet van bloed. Als ik de keuken in kom maak ik even snel wat waarna ik wat drinken inschenk, 'Je weet het zeker?' vraag ik dan nog en hou het bord voor haar neus. 'Ik heb extra gemaakt, dus als je wil moet je maar pakken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Het was aan het onweren en de regen stortte nog steeds rijkelijk naar beneden, maar op dit moment boeide het me geen fuck, aangezien ik met van alles in mijn hoofd en lichaam zat, waarom had ik dit? Ik wist dat het moeilijk zou worden om, het zo even te noemen, ‘af te kicken’, maar damn… niet dat het zó moeilijk zou worden! Zeker dat gedoe met May snapte ik geen flikker meer van, ik wist niet wat ze nu precies wilde en in dat hele kleine miniscule seconde had ik me zelfs kwaad, woedend, op haar gemaakt, al wist ik dondersgoed dat ze hier niets aan kon doen. Het was al goed genoeg dat ze me probeerde te helpen hier af te komen, dat lust gevoel, al werkte het dus voor geen flikker, want ik wilde haar alleen maar meer. Maar ja, ik kon het aan zien komen… Ik met mijn domme kop was er nog echt op in gegaan ook!
    ‘Jace?’ Ik hoorde haar stem een eindje bij mij vandaan, met mijn vampier gehoor, aangezien het stormde en donderde. Ik kon haar gemakkelijk horen, dat was het probleem niet, het probleem was dat zij hier nu was. En ik had niet zoveel zin daarin. Niet omdat ik haar niet mocht, hel, was dat maar zo, want dan had ik dat daarnet makkelijk kunnen doorzetten. Nee, dat was het niet, maar gewoon om de doodsimpele reden dat ik bang was om haar aan te vallen.
    ‘Wat?’ Mijn stem klonk koud, heel anders dan daarnet, en ik vroeg me af of ik haar zo van me af kon duwen. Zodat ik geen last meer van dit gevoel zou hebben.

    [Ghihi, dankje! Ik moet soms echt om jou stukjes lachen! lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Ik schud weer mijn hoofd en kijk hem iets wat wantrouwig aan. 'Nee dank je,' mompel ik.
    Ik zucht even, dit aan elkaar vast zitten komt me echt de keel uit.
    'Waarom doe je ineens zo aardig?' Vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Omdat ik moe ben,' zeg ik simpel zonder enige uitleg verder aan toe. Ik zucht en leun even tegen de muur aan waarna ik een hapje neem van mijn broodje en haar aan kijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weetje eigelijk is Jace best lief. En volgens mij begint hij zelfs erg om haar te geven. ]
    May Rose White
    'Wat.' Zijn stem klonk Koud bijna eng gewoon. Hij leek moordlustig hij kon zich nauwelijks in toom houden. De draadjes die hem vasthielden begonnen langzaam maar zeker te knappen door de kracht die hij tegen gaf. 'Waarom rende je weg. Heb ik soms kets verkeerds gedaan?' Het laatste kwam er extreem zacht uit al wist ik wel dat hij het zou horen. Ik voelde hoe de regen weer van mijn shirtje in miljoenen deeltjes spatte. Als je regen kon filmen in slow motion was het volgens mij prachtig. De druppels die op zijn lichaam vielen lieten het lijken als Marmer. Alsof hij echt van steen was, maar dat was hij niet. Ik durfde te wedden dat onder de player. Onder het marmer een kwetsbare jongen zat die echt om iemand kon geven.

    [Thx. Ik lach ook vaak om jou stukjes.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Hmm, ik ga HP kijken dus reageer misschien nog, denk 't neit meer maar slaaplekker alvast x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Wat een logica, je doet aardig omdat je moe bent,' mompel ik sarcastisch.
    Als ik op kijk zie ik dat Nathan me aankijkt. 'Wat?' Vraag ik misschien iets te bot.
    'Laat ook maar,' zucht ik daarna.
    'Kom we gaan weer terug,' zeg ik en ik begin alvast terug te lopen. Doordat er niet veel weerstand is merk ik dat Nathan meeloopt. Ik zucht weer en als we in de woonkamer aankomen plof ik weer naast Jerry op de bank.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered