• Lost in Blue –RPG Topic 1-

    Copyright © SilverWing



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.

    _________________________________________________________________________
    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan SilverWing.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon

    _____________________________________________________________________

    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan SilverWing. NOOIT ZELF AANMAKEN!
    ____________________________________________________________________
    Mee doen?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:43 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi Runner

    Warme zon brand op mijn rug, ik schrik van een koude golf die over mijn benen heen slaat. Ik ging op mijn knieën zitten, waar was ik? wat was er gebeurt? het was allemaal onduidelijk. Ik kruip naar een palm boom voor een beetje schaduw.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    Ik veeg het zand van mijn gezicht wanneer ik opsta.
    Ik kwat een keer op het zand en kijk om me heen. Waar ben ik beland?
    Ik herinner me nog wel wat er is gebeurd.
    Langzaam zet ik een aantal stappen, maar mijn kledij voelt zwaar.
    Als ik die klootzak te pakken krijg hé!

    [Moet eten toto strax]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (eet ze, ben ik even blij dat ze allemaal in een andere uit hoek van het eiland zitten :| xD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya Hard

    Ik voel warmte op mijn brandende been, kreunend beweeg ik een arm.
    In een flits zie ik schreeuwende mensen, een alarm, water...
    Een koud gevoel loopt over mijn voeten.
    Ik open mijn ogen en ga overeind zitten, ik zie allemaal zand, en zee...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ruby Knight

    Als ik wakker word, schrik ik op. Het zand kriebelt in mijn kleren.
    Waar ben ik nou weer beland! Ik sta op en realiseer me dat ik niet dichtbij de bewoonde wereld ben. Ik kijk om me heen en zie in de verte een kleine vlek zich afreageren op het zand.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:05 ]

    Brianna Jeannine Underwood
    Ik voelde dat mijn hoofd zwaar aan voelde. Het deed een beetje pijn, maar alles leek te draaien. Gek genoeg was alles zwart. 'Brianna!' Iemand schreeuwde naar mij. Ik herkende die stem.'Brianna!' De stem werd steeds zwakker en zwakker. Tot ik het geschreeuw van mijn naam niet meer hoorde. Hij was zo bekend , maar ik kwam er niet achter van wie de stem was.

    Ik begon te merken dat het licht was. Ik voelde met mijn handen zand. Ik opende mijn ogen en zag dat ik op mijn rug lag. Een felle zon scheen in mijn ogen. het was bijna pijnlijk. Met mijn hand ging ik naar mijn hoofd. Toen ik hem terug voor mijn ogen deed zag ik dat er bloed op mijn handen zat, maar het was al gestold. Ik ging rustig zitten. Mijn lichaam voelde een beetje stijf aan. Ik was op een strand en ik zag de zee. Hoe kwam ik hier?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Levi Runner

    Mijn hoofd was nu minder draaierig, ik ging langzaam recht op staan en klopte het zand van mijn kleding af. Op de plek bij het water waar ik lach ligt een tas.
    Ik loop er naar toe en kijk erin. Inklap mesje, en andere handige spullen. had ik dit gepland? Maar waarom?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews.

    Ik schopte het zand opzij en vloekte een aantal keer.
    "Vervloek diegene die het schip heeft laten zinken!"
    Ik loop maar ergens heen en merk dat de zon op mijn huid brand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Laat anders Ruby hem zien?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby Knight

    De kleine vlek is wat rustiger geworden. Ik kan van deze afstand niet zien of het een persoon of een dier was. Ik besluit naar het stipje toe te lopen in de hoop dat het een persoon is dat gewoon in de war is. Het is nogal ver dus ik word al gauw moe. Ik loop voorbij iets bruins, een soort jas is het. Al gauw merk ik dat het mijn jas is en al gauw pak ik het op. Nu begin ik te rennen naar het stipje en al gauw ontdek ik dat het een jongen is.

    (Dracy faal xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Wie ziet ze dan? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya Hard

    Ik zie bloed in het water vloeien en ik kijk naar mijn been, de rechter heefd een lange snee, en de linker een schaafwond.
    Wat is er gebeurd....? Ik voel aan mijn hoofd, en trek mijn hand meteen terug als ik een scherpe pijn voel.
    Mijn hand zit onder het bloed, even als mijn armen.
    Ik pak mijn spiegeltje, en bekijk mijn voorhoofd.
    Leuk, lekker diepe wond...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Nou wie denk je, jij reageert af in het zand dus misschien een vis? xD ze ziet David)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [:$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.