• Lost in Blue –RPG Topic 1-

    Copyright © SilverWing



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.

    _________________________________________________________________________
    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan SilverWing.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon

    _____________________________________________________________________

    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan SilverWing. NOOIT ZELF AANMAKEN!
    ____________________________________________________________________
    Mee doen?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:43 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ruby Knight

    "Wel een vraagje; Waarom val je me lastig?" Vraagt hij.
    Ik voel dat ik weer agressief word. Wtf is die gast zijn probleem met z'n grote gore bek!
    "Uhm, omdat je een overlevende bent en ik niet alleen wil zijn! Wat is het probleem! We zijn een teken van leven hier!" roep ik boos. Terwijl ik naar de grond begin te kijken ben ik allang weer vergeten wat ik had gezegd.

    David Cooper Andrews

    "Uhm, omdat je een overlevende bent en ik niet alleen wil zijn! Wat is het probleem! We zijn een teken van leven hier!" Roept Ruby boos.
    "Woow, snel aangebrand?" Ik draai me droogjes om en wil weglopen.
    Maar ik wacht nog even en grijns.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Wij, MissLima, AroonCat en ik gaan eten. tot zo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Awh tot zo]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wil verder wheheeeeeee D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (we're back)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (lach)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ruby Knight

    "Woow, snel aangebrand?" Hij draait zich droog om en zet een stap.
    Als ik zie dat hij even stop grijp ik mijn kans en schop ik hem tegen zijn benen zodat hij voorover met zijn gezicht in het zand valt. "Oh, sorry ik wist niet dat je daar ook wilde staan" zeg ik onschuldig en lach. "Nu even serieus," zeg ik met een diepere stem " Kan ik alsjeblieft met je mee want ik heb totaal GEEN ervaring met het wild."

    David Cooper Andrews

    Binnen twee seconde lig ik met mijn gezicht volop in het zand. "Oh, sorry ik wist niet dat je daar ook wilde staan." Zegt Ruby en ik hoor haar lachen.
    Het zand in mijn mond knarst en het maakt me misselijk, ik kwat achterelkaar door zand uit mijn mond.
    Er zit pit in, maar... Ik bekijk haar even. Neen, niet echt mijn type, denk ik...
    "Nu even serieus, kan ik alsjeblieft met je mee want ik heb totaal GEEN ervaring met het wild."
    Ik kijk haar bespottelijk aan.
    "Jij? Geen ervaring met wild?" Ik grijns. "Jij bent het wild." Ik houd haar bewegingen in de gaten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (AH GROSS NASTY IEUW, ik heb een dirty mind xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ga je lekker kell?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Waarmee?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby Knight

    "Jij? Geen ervaring met wild?" Hij grijnst. "Jij bent het wild." ik zie dat hij naar me kijkt. Even begin ik te blozen, waarom weet ik niet, dan kom ik weer op aarde en zeg "Uhm, is dat een compliment of niet...trouwens jij weet er ook wel wat van volgens mij." en ik begin te grijnzen.

    David Cooper Andrews

    Ik zie Ruby even blozen. Maar al snel komt ze terug.
    "Uhm, is dat een compliment of niet...trouwens jij weet er ook wel wat van volgens mij." Ik zie haar grijnzen.
    Ik doe even een wenkbrauw-wiebel.
    "Of dat een compliment was de ja of de nee, zal je niet achter komen. En dank je dat weet ik ja." Grinnik ik.
    "Nou, kom je?" Vraag ik dan en veeg even langs mijn gezicht om het zand weg te halen. Ik begin te lopen en wacht niet of ze achter me aankomt.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby Knight

    "Of dat een compliment was de ja of de nee, zal je niet achter komen. En dank je." Grinnikt hij.
    "Nou, kom je?" verbaast ren ik achter hem aan. Ik dacht dat hij moeilijk zou doen over dat meekomen."Even tussendoor hoor, maar waarom hebben jij en die blonde jongen eigenlijk ruzie? Sorry ik ben soms nogal nieuwsgierig..." zeg ik een beetje onzeker, niet zeker over wat voor een reactie ik moet verwachten.