• Lost in Blue –RPG Topic 1-

    Copyright © SilverWing



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.

    _________________________________________________________________________
    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan SilverWing.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon

    _____________________________________________________________________

    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan SilverWing. NOOIT ZELF AANMAKEN!
    ____________________________________________________________________
    Mee doen?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:43 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Maya heefd een spiegeltje en meer in haar broek zak.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    David Cooper Andrews


    Ik keek achter me omdat ik schuivend geluid hoor, ik zie een meisje aankomen rennen.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan.
    "Ook hoi." Zeg ik droog en bekijk haar. Zij zat ook op het schip toch?
    Wat was de naam ookalweer?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya Hard

    Als ik zucht voel ik een knellende pijn om mijn keel, ik grijp ernaar.
    Ik voel een lange glibberige draad, strak om mijn nek.
    Het knelt en ik krijg bijna geen lucht, ik zoek in mijn broek zak, hopend iets scherps te vinden.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:31 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ruby Knight

    "Ook hoi." hoor ik de jongen zeggen. Ik trek een wenkbrauw op en voel dat ik weer eens aggressief wordt. Nu niet! denk ik en doe alsof er niets aan de hand is. "Hoi!" zeg ik droog terug en probeer blij te kijken.
    "Ik ben Ruby, en jij?"

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:31 ]

    David Cooper Andrews

    "Hoi!" Zegt het meisje en kijkt, een soort van, blij.
    "Ik ben Ruby. En jij?" Vraagt ze.
    "David." Mompel ik mijn naam.
    "Heb jij misschien een jongen met blond haar gezien hier in de buurt?" Vraag ik en kijk haar even aan.
    Ik schudt wat zand uit mijn broekspijp.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya HARD

    Ik voel mijn alles in een gadget en grijp ernaar, met trillende handen probeer ik het mesje uitteklappen.
    Hij zit weer es klem! ik voel mijn hart vertragen, maar ben helemaal niet bang.
    Eindelijk krijg ik het mesje te pakken.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:37 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ruby Knight

    "David" mompelt hij, bijna onverstaanbaar.
    "Heb jij misschien een jongen met blond haar gezien hier in de buurt?" vraagt hij terwijl hij zijn broek schoon veegt. "Nee hoezo? is hij een vriend van je?" vraag ik enthousiast. Ik zie dat hij een beetje ongemakkelijk begint te kijken.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:40 ]

    Levi Runner

    Ik hang het hengsel van de tas over mijn schouder en loop langs de rotsen.
    Ik vind een plekje waar ik makkelijk op kan klimmen en klim naar boven.
    Het eindigt in een grote gras vlakte.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    "Nee hoezo? Is hij een vriend van je?" Vraagt Ruby.
    Ik lach schamper. "Nou nee." Zeg ik bot.
    "Never!" Ik rol even met mijn ogen.
    "Ik moet hem hebben." Zeg ik boos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby Knight

    "Ik moet hem hebben." Zegt hij boos.
    "Oh? waarom dan? hebben jullie ruzie ofzo.Of...heeft hij iets met die boot uitgespookt? want dan moet ik hem toevallig ook hebben!" zeg ik boos en wacht ongeduldig op een antwoord.

    David Cooper Andrews

    "Oh? waarom dan? hebben jullie ruzie ofzo.Of...heeft hij iets met die boot uitgespookt? want dan moet ik hem toevallig ook hebben!" Zegt Ruby boos.
    Ik schud mijn hoofd. "Ruzie." brom ik.
    Natuurlijk heeft hij iets met de boot uitgespookt, maar ik vertel dat niet totdat ik hem heb, en hij niet wil doen wat ik hem vraag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    Ik ruste even midden in het gras.
    weer rits ik de tas open en kijk wat ik er nog meer in kan vinden.
    Ik neem een hap van een net gevonden mars reep terwijl ik geplastificeerde blaadjes uit mijn tas wurm.
    Het was een medisch rapport, ik verslik me als ik het lees.
    Ik had gewoon dood kunnen zijn! met vier stalen platen in me kop had ik gewoon kunnen verdrinken!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ruby Knight

    "Ruzie." bromt hij.
    "Oh okee, dan hoop ik dat hij het overleeft heeft en jullie de ruzie weer kunnen bijleggen." zeg ik wat opgelucht maar ook weer wat teleurgesteld. Ik zou diegene zo erg iets willen aan doen! Hij heeft me een trauma for life gegeven!

    David Cooper Andrews

    "Oh okee, dan hoop ik dat hij het overleeft heeft en jullie de ruzie weer kunnen bijleggen." Zegt Ruby, ik hoor ietwat teleurstelling in haar stem, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    "Wel een vraagje; Waarom val je me lastig?" Vraag ik.
    Ah, daar is de echte ik weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya Hard

    Ik ga met het mesje langs mijn keel, en trek het los.
    Fijn ik werd gestikt door zeewier
    Ik gooi het weg en doe het mesje terug.
    Als ik me minder draaierig voel sta ik op.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »