• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Ik dacht dat hij zijn eigen begroeting ging appreciëren... Het is Claire voor jou!' riep ik Dante achterna.
    'Damn, ik ga jou zo vreselijk missen,' verzuchtte ik, ik liep terug naar de auto, maar Kim was me voor, ze sprong naar me toe en duwde me terug.
    'Jij blijft hier, ik ga even met hém praten, ik heb de autosleutels,' waarschuwde ze me.
    'Hij heeft een vriendin!' riep ik haar nog na.
    'Dus? Ik heb wel iets beters te bespreken!'
    'Dat bedoel ik dus, met één beweging zou ze op de grond liggen, maar ze is wel de baas over me!' legde ik uit. Benieuwd hoe zij met Dante om kon gaan.
    'Hebben jullie Cathy eigenlijk nog gezien?' vroeg ik, het was een onpersoonlijk onderwerp, als ik dan toch tijd moest opvullen, dan liever zo...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik stap mijn huis uit en sluit de deur achter me zodat geen van beide meisjes naar binnen kunnen. Ik ook niet meer helaas. "Jij hebt niks met mijn broertje te bespreken. Maak maar een afspraak" ik knipoog naar het meisje. "Wat kwamen jullie nou eigenlijk precies doen?" Ik stop mijn handen in mijn zakken. "Herrie schoppen? Zielig zijn?". Ik zwijg eventjes. "Je bent een leuke meid. Echt. Maar van wat ik gemerkt heb ben je niet serieus. Was je dat wel, dan was je alleen gekomen en was je niet gedwongen door dit meisje. Daarnaast is dat iets tussen jou en Dante waar zij niks mee te maken heeft en bovendien!" Voeg ik er aan toe. "Heeft Dante niks misdaan dan gereageerd op jou. Wat verwacht je van hem dat hij gaat zeggen? Oh alsjeblieft ik meende het niet zo? Komop Demi, je kent hem beter"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Laat ook maar, ze bood haar excuses toch aan, ken jij Annie eigenlijk? Wel, als je geen oplossing wilt, mij best, als je me dan ilt excuseren, of niet, ik heb een wrak op te knappen en date-baar te maken!' zei Kim, ik hield mijn pols uit en werd meegesleept, we gingen ons inschrijven voor school. Zij ging het laatste jaar doen, ik het vierde.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik noem dat geen excusses" zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. "Wie denk jij eigenlijk dat je bent. Jij kent me niet, of mijn broertje." Ik grinnik. "En als je denkt dat zij het enige wrak is, alsjeblieft dan ben je nog zieliger dan verwacht" ik maak een spottend geluidje en druk op de bel. "Je stelt me teleur Demi. Ik dacht dat je alles meende en serieus was. Blijkbaar had ik het mis" ik druk nog harder op de bel. Komop eikel doe open!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik heb niets gezegd over jou, je broer mag z'n excuses houden en ze heeft het al gezegd, het is Annie,' verzuchtte ze zachter, redelijker.
    'Laat zitten Kim, sommige dingen moeten van twee kanten komen. Ik was serieus, oh, ik was serieus. Noem haar niet zielig!' Ik voegde er geen bedreiging aan toe, dat liep toch maar weer fout af.
    'Wat doe je?' vroeg ze.
    'Rij, heb je pen en papier?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik knipper mijn tranen weg en bonk op de deur. Het raam een verdieping hoger gaat open. "Vergeet het maar! Ik laat je niet binnen tot je het met haar gefixed heb! Oh en jawel ze is wel zielig. Rot op wil je dan kunnen die twee praten!" Het raam gaat met een klap dicht en ik zucht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Dan zeg jij het hem maar,' verzuchtte ik. 'Blijf beleefd, je kent me goed genoeg om te weten wat ik meen,' verzuchtte ik tegen het meisje. Ik gaf haar een haarspeld en trok Omar me aan zijn pols, een vreselijke gewoonte die ik opgepikt had.
    'Oh, hij gaat nog wel boeten omdat hij haar zielig genoemd heeft, maar dat zijn zorgen voor later. Het zit zo, ik kan de boel niet aan en dat ga ik overdefensief reageren, ik weet dat ik fout zat, maar ik voelde me flauw. Ik besefte dat Kim altijd al gelijk had, maar ik kon niet verder, niet zonder jullie twee.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Zorgen voor later? Hij zit in mijn huis! Voor het geval je het nog niet wist, Dante draagt 1 altijd een vuurwapen bij zich 2 hij is woest en zal haar zonder twijfelen neerschieten" sis ik. Ik zucht "wat moet ik daar mee Demi? Wat verwacht je dat ik doe?" Ik vloek als ik een schot hoor. "Kijk nou wat je doet!" Ik ren terug en vind Dante en het meisje woedent tegenover elkaar maar geen vanbeiden mankeren wat en ik leg mijn hand op mijn hart. "Zeg dat nog een keer" sist Dante "en dan is het geen waarschuwingschot"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Annie.' Ik sleurde Kim bij hem weg, ze had een lege uitdrukking in haar ogen en kon alleen maar staren. Is het leuk om een meisje dat niets van deze wereld weet te traumatiseren? 'Je hebt denk ik genoeg gedaan, hon. Wat ze ook zei, ze meent het niet, ze weet niet eens waarover ze praat.'
    'Ik ben niet Naïef Annabeth.'
    'Ik weet het, hon, maar dat wil niet zeggen dat je weet hoe je moet reageren.' Ik sloeg een arm om haar heen en knuffelde haar. Dit is een puinhoop, zelf ik weet niet wat te doen, ze zijn met drie tegen me aan het werken, ookal gelooft Kimmy dat ze me hielp.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Verdomme dante!" Snauw ik boos. Hij haalt zijn schouders op en ploft op een stoel. "Kom, ik breng jullie naar huis en dan gaan we rustig praten De- eehhh Annie. Met zijn tweetjes" zeg ik. Ik loods de meisjes de kamer en het huis uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Nee, het klinkt goed, maar het is net iets te simpel. Dante, het spijt me dat ik zo vreselijk irritant, paranoïde en bedreigend ben.' Ik liep weg, het moest er gewoon uit, of hij luisterde of niet, ik moest het zeggen. Ik sleurde Kim mee naar buiten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik loop achter ze aan. "Toch wil ik praten demi" zeg ik. "Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik was serieus" ik blijf verslagen staan. "Ik meende alles wat ik tegen je zei, zelfs dat ik van je hou" ik blijf even stil. "Toe..we moeten even met zn tweeen praten zonder iemand erbij"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Annie. Ik meende ook alles wat ik zei en ik wil niet opgeven, maar ik kan haar niet bij Dante achterlaten, dus als ik haar nu wegstuur, wil je me dan alsjeblieft een lift naar huis geven?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik heb net aangeboden jullie naar huis te brengen en dat wij zouden gaan praten!" Zeg ik. Dan zucht ik diep. "Ja is goed doe maar, natuurlijk geef ik je een lift naar huis Mami"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik glimlachte als een idioot door dat kleine woordje.
    'Kimpie, rij voorzichtig en delete dat nummer uit je gsm, je pleegt zelfmoord!' Ik keek haar strak aan, maar het mislukte, ze was te lief! 'Alsjeblieft Honey, ik wil je niet kwijt!'
    Ze reed weg.
    'Ik kan niet zonder je!' Dat was er ook uit, zij het zo subtiel als een baksteen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 0:11 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...