• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Dante was gesettled en lag in bed. Alle honden lagen voor de openhaard te slapen. Ik zit op mijn favoriete stoel met een glas wijn. Ik mis Demi nu al. Ik had een goed gevoel en dan gebeurt dit. Was ze maar bij me. Ik zucht diep en leg mijn hoofd tegen mijn hand. Waarom moest dit mij overkomen.

    [Wat gaat ze doen? O.o zij en Omar moeten nog wel bij elkaar hoor!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dan moet Dante laten zien dat hij een hart heeft, hij weet waar ze naartoe zou gaan...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Hoe moet hij dat laten zien dan?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Lieverd!' Het meisje sloeg haar armen om me heen en trok me het appartement in, het was hier in drie jaar niets veranderd, hoewel er misschien iets meer rommel lag.
    'Je ziet er goed uit, ik had nooit gedacht dat jij voor deze haarkleur zou gaan!'
    'Jij ziet er vreselijk uit, no offence, en je hebt toch altijd geweten dat ik van je haar hield, toen ik je te hard miste, wou ik een deel van je bij me hebben,' biechtte ze op. Nu leken we echt op elkaar, ze had haar honingbruine lokken met blonde strepen in het zwart geverfd en had mijn coupe.
    'Bedankt, zo voel ik me ook.'
    'Ga slapen, we praten later wel. Steel maar iets uit mijn kast om in t slapen, je weet het liggen, ik heb trouwens een tweepersoonsbed nu, dus je zal minder klappen moeten incasseren.' Ze ratelde vrolijk en duwde me ondertussen onbeschaamd de badkamer in. Ik zuchtte en klede me om, ze zou nu toch niet weggaan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Zijn broertje vertellen waar zijn bijna-vriendin zich verstopt, Dante kent Kimmy...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik heb wel iets maar dan moeten er wel wat weken voorbij gegaan zijn]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oké dan...
    Enkele weken later]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Een aantal weken verblijf ik nu al bij Omar. Ik ben zo goed als helemaal genezen maar ik zie hem steeds ongelukkiger worden. En dat is iets waar ik niet tegen kan. Om het te stoppen moet ik iets doen waar ik geen zin in heb. Omar zit bij de open haard met een glas wijn met de fles ernaast en een boek op zijn schoot. Master ligt op zijn voeten en King ligt met de pups bij de haard. Ik pak Nina op. "Ik ben zo weer terug" zeg ik. "LAat je niet neerschieten" zegt Omar zonder van zijn boek op te kijken. "Tot straks"
    In mijn auto sta ik voor het huis waar ik weet dat Demi er is. Ik heb helemaal geen zin om mijn excusses aan te bieden. Zij flipte de pan uit om een grapje... Ik zucht diep, pak Nina en loop naar de voordeur waar ik de bel kort in druk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik heb nog nooit zo'n goed geölied wrak gezien,' zuchtte Kim, ik voelde de uitbrander hangen, maar de bel redde me.
    Ze huppelde naar de deur, ze had een vrolijke beu, Kimmy was heel wisselvallig, maar ze leek zo veel op mij dat het leek alsof er maar één persoon hier woonde. We hadden ook de gewoonte aangenomen om elkaars kleren te claimen, dus was er ook maar één stijl aanwezig. Ik zette de radio uit en ging kijken wie er voor de deur stond.
    'Je zei toch dat dat lekkertje nooit meer langs zou komen?' vroeg ze, ik dook achter de deur, hoe groot was de kans dat hij Kim voor mij aanzag? Oké, hij was ook niet stom...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Sanchez
    Ik zucht diep. "Mij houd je niet voor de domme Demi" zucht ik. Ik zet Nina op de grond die vrolijk rond begint te hobbelen. "Ik ben hier niet om die kogel alsnog door je kop te knallen, wat ik eigenlijk wel zou moeten doen gezien het feit dat jij me iets aan wilde doen om een fucking grapje over geluidsoverlast" ik voel dat ik weer geirriteerd word maar houd me kalm. "Ik kom hier om mijn excusses aan te bieden" zeg ik. "Omdat ik -vreemd genoeg- om jou en mijn broer geef"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Wow, wat vind jij het ergste Kim, dat ik even dit doe,' ik deed even wat ik met hem gedaan had, ze kromp giechelend in elkaar, 'of als ik een rovolver tegen je hoofd zou zetten?'
    Ik duwde Kim naar achteren, hij was hier voor mij.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Oke weet je wat Forget it" zeg ik. "Die klote hond krijg je niet terug" ik raap Nina van de grond, draai me om en loop naar de auto. "Snap echt niet dat me broer al weken ongelukkig is om jou! Bah"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik zei dat hij niet meer terug zou keren? Wel, dat geldt vanaf nu,' mompelde ik verontschuldigend.
    'Heeft het een broer?' vroeg ze nieuwsgierig.
    'Hands off, he's mine!' waarschuwde ik, ze keek me grijnzend aan.
    'Wat doe je hier nog?' Ze nam mijn pols beet en ik liet me meesleuren, ookal had ik haar gewoon tegen de grond kunnen leggen, bij haar was ik gewoon Annie, geen straatnaam, gewoon een studente die met haar beste vriendin plezier kon hebben. Ze reed agressief en niet een beetje, ze hield Dante zelfs bij.
    'Wat is zijn naam? het is één of andere Spaanse naam hé?' Ze hield mijn telefoon omhoog.
    'Hoe kom je daaraan?' vroeg ik paniekerig.
    'Ik hoop dat het Omar was, anders hebben we een beetje een probleem,' zei ze onschuldig, ik rolde met mijn ogen, de auto was op slot, wow, ze was net zo'n gekke sociopaat als ik, ik was trots.
    'Wat heb je gestuurd?' vroeg ik zuchtend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Dante komt woest het huis binnen gestormt en zet Nina terug op haar plek. "Ik snap echt niet wat je in haar ziet!" Gromt hij en hij ploft op de stoel tegenover me. Ik kijk op van mijn boek en kijk hem fronsend aan. "Wat is er gebeurt?" Vraag ik. "Niks laat maar" zucht Dante. Hij neemt een handje. Chips van de schaal op de tafel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Wel ik hoop dat jullie redelijk close waren, want het is nogal pittig, het verteld trouwens ook dat we voor zijn deur geparkeerd zijn in een lichtblauwe mini-auto!'
    'Gek! Niemand kan deze auto missen, lieverd, het is de enige die hier niet thuishoort, hij zou je wel herkennen!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...