• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlwaysKlaine schreef:
    mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wie is het meisje achter je? Sofie? ]

    Sammy-May Rodriguez

    'Ik weet het niet meer, dat is het probleem,' mompel ik dan. 'Ik ehm weet alleen nog dat ik tegen de muur aan werd gesmeten en daarna werd het zwart voor mijn ogen,' ik zucht en kijk de jongen en het meisje aan, nog even gesloten als eerst.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Juap]

    Joshua Adams

    'Ik kwam niet verder dan een doekje voor me mond met weet ik veel wat,' vertelde ik. Ik hoorde het meisje achter mij zuchtten.


    Sofie Bennet

    Ik zuchtte en deed even mijn armen de lucht in. 'Waarom krijgt iedereen zo'n vriendelijk handeling?' vroeg ik en liet mijn armen zakken. 'Ik draaide mijzelf om, om te kijken wie er achter me liep. BATS, dreun tegen mijn hoofd. Goeiedag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wil je ook op Arrow reageren??? Hij zei nog wat en dan kan ik verder (;]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Died...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    'Net alsof die van mij zo vriendelijk was,' siste ik geirriteerd naar het meisje, 'Tegen een muur aan worden gesmeten, dat is fijn,' De plek op mijn hoofd begon verschrikkelijk pijn te doen en ik zuchtte, 'Weet je toevallig als we hier uit kunnen komen?' vraag ik dan iets vriendelijker aan de jongen.

    Alexander Jay Ramirez

    'Maak je geen zorgen,' mompel ik dan. 'Het komt wel goed,' zeg ik wanneer ik Nicole aan kijk met een blik van - Ja weet ik veel wat ik hier op moet zeggen - en voel hoe een kou zich even toetrekt, niet dat het mij iets deed maar toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sofie Bennet

    'Nee een klap tegen je hoofd en gelijk knock out gaan is fijn,' mompelde ik. Ze vroeg al wat aan de jongen voor me. Wat was zijn naam? Het boeide mij eigenlijk niet. Ik wist wel hij was altijd vriendelijk, waarom? Hij kent hier niemand.


    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek naar het kandelaar meisje die wat vroeg. Het meisje achter mij zei ook nog wat, maar echt aandacht besteedde ik er niet aan. Wat kon ik erop zeggen? 'Weet je toevallig als we hier uit kunnen komen?' vroeg ze. Ik schudde lichtjes mijn hoof. 'Voordeur is op slot. Held Arrow is daar achtergekomen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik had nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag. Ik vertrouw het hier echt niet.
    Constante rillingen trekken over mijn lichaam. "I-ik moet liggen." Zeg ik waarna ik me omdraai, volgens mijn liep ik tegen Levi op maar ik merkte er niet veel van. Wankelend loop ik de gang in waar ik Joshua en de twee meisjes zie, een soort van zie dan.
    Ik voel me licht in mijn hoofd worden en val voorover op de koude tegels. Mijn zicht vervaagd en ik val flauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    Ik knikte, 'Bereik? En Arrow is die jongen die net weg liep zeker? Ik ben trouwens Sammy-May, Rodriguez' mompelde ik en zuchtte. Hoe gaan we hier uitkomen?! Ik gromde even en slikte. 'Er moet een weg zijn om hier uit te komen,'
    Dan komt de jongen ineens aan en hij valt neer op de grond. Ik slik en ga meteen bezorgd bij hem zitten, wacht waarom voelde ik me bezorgd!?
    Alles verwarde me en ik slikte maar zette zijn hoofd op mijn schoot. 'Meisje jij ja,' zei ik en wees naar het meisje, 'Ik heb een flesje water in mijn tas kan je het pakken,.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lees anders Arrow stukje ná Sammy-May stukje ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Het kandelaar meisje heette blijkbaar Sammy-May, al zou ik haar eerder Sammy noemen dan volledig haar naam. 'Joshua,' zei ik en wou nog antwoorden op haar vraag, maar vanuit mijn ooghoeken zag ik Arrow onze kant op lopen.. Wankelend.. 'Gaat alles goed?' wou ik aan hem vragen, maar ik zag Arrow voorover vallen. 'The fuck?' hoorde ik het onbekende meisje zeggen. Ik keek beetje verschrikt en ging naar Arrow toe. 'Arrow?' zei ik en ik draaide hem om op zijn rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Syll, had zijn hoofd al op haar schoot gelegd xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eey D: nee, mijn stukje was eerder dan jou veranderde stukkiej D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik wacht tot alles klopt xd Dan ga ik verder]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.