• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi Runner

    'Kijk je wel uit?!' hoor ik haar stem nog. 'Hmm' deed ik en liep een deur in, er was weer een trap. Ik checkte de eerste trede die krakend protesteerde maar hij hielt mijn gewicht. Langzaam liep ik naar boven.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    die van Sarah is meer vrolijk xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hmm dat oplettend weet ik niet zo.. Joshua is vooral snel bezorgd en nieuwsgierig. Die van Sofie klopt wel.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Levi: eigenlijk altijd relaxt en niet bang: kan er ook nog bij xD :oja en meestal meer spieren dan hersens:

    Levi neemt ps altijd alles op, Dus er staat heel wat in zijn mobiel. al vanaf de ontvoering. Hij heeft niet altijd een sterk geheugen, hij herinnerd plaatsen en stemmen maar geen namen of gesprekken)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:49 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Waarom wilt hij Sofies naam weten als hij het toch vergeet ? D:]

    Joshua Adams

    Ik keek even naar mijn arm waar Sammy overheen wreef. Ik kon nu niet echt anders dan haar geloven. Ik glimlachte eventjes en hoorde iemand aankomen. Ik keek op en zag het meisje naar binnen komen en ze keek ergens op.


    Sofie Bennet

    Terwijl ik terug liep zocht ik het gesprek op. Er waren meer filmpjes. Een heleboel zelfs. Ook een paar van gisteren of vannacht. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik wou de rest zien, maar dat deed ik niet. Ik vroeg het straks wel aan hem. Ik had het gesprek van net gevonden en begon al een beetje met kijken toen ik terug liep. 'Eeh, jongens?' zei ik en ik keek een beetje op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yo verranderd ;)]

    Arrow

    Ik voelde het gevoel van wakker worden met een hoest opkomen.
    En ja hoor. Hoestend schiet ik overeind.
    Ik sla mijn handen voor mijn mond en proest het uit.
    "B-be-bedankt." Zeg ik hoestend en kijk van Joshua naar het meisje.
    Ik dacht echt dat ik dood ging. Ik leg een hand op de plek van mijn hart en druk er lichtelijk op omdat het pijn doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Omdat als hij haar gezicht ziet dan weet hij haar naam weer :P)

    Levi Runner

    Was het eigenlijk wel slim om mijn mobiel achter te laten? zo meteen kwam ik iets belangrijks tegen. Naja dat zal wel niet. De trap kwam uit bij een luik. ik schoof dat voorzichtig open. Het was de keuken weer. Ik rekte me uit en ging op een stoen zitten. Ik nam een hap van een appel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ehh ik wacht ff op de reactie van Amparo ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Linn, ik vind je foto echt cool. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    Mijn handen schoten van hem af toen hij opstond en ik glimlachte, 'Geen dank,' zei ik uiteindelijk. Ik kijk Joshua aan, 'Told u so,' zeg ik met een glimlach, 'Gaat het weer een beetje?' vraag ik dan bezorgd. Ik vervloekte het lichtjes, nog steeds leek het alsof er een bom was ontploft in mijn gedachte, een bom van emoties die ik niet onder controle kan houden, of uberhaupt begrijp. 'Ehm jongens?' hoor ik dan achter me. Ik draai me om, oh heb je haar weer. 'Wat is er?' vraag ik dan toch maar probeer toch op Arrow te letten.

    [ Sammy is meer verward en Nadenkend dan Nadenkend en snel XD ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Arrow schoot overeind in de zin van liggen naar zitten xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (mijn pasfoto? XD gewoon je hand voor de lamp houden xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Is het goed dat ik me afvraag waarom niemand Sofie hoort? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hn n n n.. q:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Dreec wtf? (puh))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira