• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    'Zijn hart?' vroeg ik en ik kroop naast hem. Zijn voeten had ik zachtjes van mijn schoot afgehaald. Ik hield voorzichtjes zijn mond open. 'Kom het wel goed?' vroeg ik bezorgd.

    [Ehh, ik ben slapen ;$ Slaapse voor straks]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Slaaplekker ;dd ]

    Sammy-May Rodriguez

    Ik slik even en laat hem twee pillen slikken, 'Arrow, slik deze in alstjeblieft,' roep ik dan. Ik zucht en kijk Joshua aan. 'Als hij de medicijnen optijd slikt,' zeg ik dan eerlijk en ik zucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    "Hart" Hoorde ik.
    Hebben ze het gevonden?
    Ik voelde dat er aan mijn mond word gezeten. Ik zou zo graag mee willen werken. Maar het gaat niet.
    "Arrow slik dezein alsjeblieft." Ik voelde twee capsules op mijn tong liggen, ik probeerde een slikbeweging te maken, gelukkig lukte het. Ik slikte nogmaals om zeker te zijn dat ze weg zijn. Nu maar wachten tot ze werken.

    [Cliffhanger ghehe k ga ook slapen ;)]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [iets belangrijks gemist?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Levi Runner

    Ik stond nog steeds in de gang, beetje levenloos, ik was weer aan het denken. Arrow liep daarstraks tegen mij op, maar daar had ik ook niet veel van gemerkt. 'Levi?!' hoor ik plots. Ik schud mijn hoofd en draai me om. 'he wat? o hoi meisje' ik trok aan mijn ketting.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik keek toe hoe Arrow de pillen door slikte. Hij slikte nogmaals. Kreeg hij het niet weg? Waarschijnlijk wel, want hij slikte niet meer. 'Arrow?' vroeg ik zachtjes.


    Sofie Bennet

    'He wat? O, hoi meisje,' hoorde ik. Ik lachte eventjes en keek naar hem hoe hij weer aan zijn ketting trok. 'Mijn achternaam in de ruil voor de jouwe?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Mijn achternaam in de ruil voor de jouwe?' vroeg zij glimlachend.
    'wat dat? dat ik je de hele tijd bij je achternaam noem?' ik keek haar aan met een scheve glimlach. 'das ook niet eerlijk, dan weet ik jou achternaam en jij mijn naam en achternaam'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [vroeg HIJ glimlachend? Sofie is nog niet naar de plastische chirurgie gegaan ;P]

    Sofie Bennet

    Ik schudde flink mijn hoofd. 'Als jij mijn naam weet mogen anderen het niet weten, dus je mag me zo niet noemen als de rest er is,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Misschien krijg jij later mijn naam te weten, maar niet nu.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Misschien krijg je mijn achternaam ook wel te weten, ooit' ik stak mijn tong naar haar uit. 'Al zou ik je naam weten, ik zou je gewoon meisje noemen bij anderen als jij dat wilt.'

    (stommespellinggeslachtelijkemensen xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Arrow?" Hoorde ik Joshuas stem steeds helderder.
    Ik probeerde mijn hoofd te bewegen wat ook een beetje lukte.
    Ik maakte mijn hand als een vuist en tikte ermee op de harde grond om te laten merken dat ik bij zinnen ben.
    Ik slikte om het overtollig slijm weg te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    Ik glimlachte naar hem. 'Dank je,' zei ik zachtjes. 'Weet jij trouwens waarom die ene gast flauw was gevallen?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Hij kwam eraan lopen en pats, daar lag hij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    "ik heb het gesprek tussen Arrow en de 'Fotomensen' opgenomen op mijn iphone"
    Ik liep naar haar toe en gaf haar mijn iphone, "luister maar, met de rest" fluisterde ik in haar oor. "Ik heb zelf het hele gesprek gehoord maar ik onthoud het amper, Ik ga kijken waar deze gang eindigt" voordat ze antwoord kon geven draaide ik me om en liep verder de gang in.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik bleef naar Arrow kijken en dacht eventjes zijn hoofd dat bewoog. Zag ik het wel goed? Ik hoorde wat geklopt en zag dat het zijn vuist was die op de grond tikte. Ik glimlachte naar hem en keek even naar Sammy. 'En nu?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Sofie Bennet

    Ik rilde eventjes van zijn gefluister in mijn oor. Als of het een geheim was? Ik schudde lichtjes mijn hoofd en Levi begon weer verder te praten. 'Ik heb zelf het hele gesprek gehoord maar ik onthoud het amper, Ik ga kijken waar deze gang eindigt.' Ik keek hem aan en voordat ik wat kon zeggen draaide hij zich om en liep weg. 'Kijk je wel uit?!' riep ik nog naar hem. Ik keek nog eventjes naar hem en even naar zijn iphone. Ik beet eventjes op mijn lip en liep toen weer terug naar de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sammy-May Rodriguez

    Toen hij slikte had ik zijn hoofd nog een stukje omhoog gehouden zodat hij het beter kon slikken. Toen hij het had doorgeslikt hoorde ik Joshua, 'Arrow,' zachtjes vragen. Ik keek hem aan, 'De medicijnen hebben tijd nodig om in te werken, maar het komt goed,' stelde ik hem gerust waarna ik even over zijn boven arm wrijf, 'Het komt heus goed,'
    Ik slikte even, waarom voelde ik me zo bezorgd om deze jonge, het verwarde me, het leek alsof mijn emoties aan het discussiëren, vechten en schreeuwen waren in mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    karaktereigenschappen:

    Sofie: Geheimzinnig en redelijk gesloten.

    Levi: Slim en maakt overal een spel van. En is bijna altijd relaxt.

    Joshua: Bezorgd en nieuwsgierig.

    Arrow: Bang maar komt achter veel dingen.

    Cheyenne: Snel geïrriteert en botst met haar zelf.

    Sammy-May: Nadenkend en snel.

    Sarah: Vrolijk

    [Verrander maar als je wat wilt toevoegen ;)

    p.s meer wist ik nirt]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.