• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ Meehh D: Geen zin om het te veranderen ach dan is 't maar zo xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Joshua draaide hem gewoon om en Sammy legde zijn hoofd op haar schoot?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Yeeeh ;dd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    Ver weg voelde ik vanalles. Ik werd omgedraait.
    Ik kreunde een keer van de pijn die ik voelde, maar die niet te beschrijven was.
    Mijn hart! Mijn pillen!
    Ik kon niets doen, niets zeggen, niet vermelden dat ik mijn pillen in moet nemen.
    "Hmh..." Hoor ik mezelf verweg kreunen. Laat iemand mijn zakken checken pliese, laat iemand mijn pillen vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    'Meisje jij ja,' hoorde ik. De jongen, Arrow, hij was flauw gevallen. Ik moest gelijk denken aan Sarah. Ik keek op en keek naar Sammy. Zo heette ze, dat had ik haar horen zeggen. Nou eigenlijk Sammy-May, nja boeien. Ze wees naar mij en vroeg of ik het flesje water kon pakken uit haar tas. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kom niet echt verder als ik niet weet waar je tas is, is die hier wel?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    Ik zuchtte, 'De enige tas die daar ligt,' gromde ik geirriteerd. God, dat kind hé. Ik keek Joshua aan, 'Hij is gewoon flauwgevallen,' zuchtte ik opgelucht. 'Hmh,' hoorde ik nog. Ik zuchtte, 'Je moet z'n benen in de lucht houden, heb ik een keer gelezen. Als het werkt weet ik niet maar het is te proberen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eigenlijk niet zomaar, maar dat weten hún niet ›.‹]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sofie Bennet

    'Waar daar?' gromde ik terug. Ik keek een beetje om mij heen, ja wist ik veel waar zij het bedoelde? Ik gokte maar op de kamer waar ze vandaan kwam en jahoor, daar lag gelukkig de tas. Ik pakte de tas op en gaf die aan haar. 'Ik ga kijken waar Levi blijft,' zei ik en ik liep al weg richting de kant op waar hij net heen ging. 'Levi?!' riep ik.


    Joshua Adams

    Ik luisterde naar Sammy. Ik knikte en ging bij zijn voeten zitten. Ondertussen mokte het meisje nog wat en liep vervolgens de kamer in. Ik ging op zitten met mijn benen onder mij. Ik pakte zijn voeten beet en legde die op mijn schoot. Het meisje was ondertussen al weer terug met de tas en zei dat ze naar Levi ging zoeken of zo.


    [Ik ga zo slapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Doe anders dat het doosje met pillen uit zijn zak valt.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Ja daar dacht ik ook aan ]

    Sammy-May Rodriguez

    Toen hij zijn benen omhoog tilde vielen er medicijnen uit zijn zak. 'Wat is dat?' vroeg ik toen aan Joshua. Ik klopte even op zijn wang, 'Arrow,' Begon ik en gooide een beetje water in zijn gezicht, 'Arrow, wordt wakker,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arrow

    Ik had maar 12 minuten overlevingskans na flauwvallen.
    "Pi-" Zeg ik in tegen de zwarte ruimte om me heen.
    Ik voelde mijn voeten omhoog gaan. Wat doen ze!?
    Ik hoorde verweg mijn naam en ik voelde iets nats in mijn gezicht. Ik prpbeerde te bewegen maar het lukte niet.
    "Pi-" Zeg ik weer. Ik probeer pillen te zeggen maar het lukt niet.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 1:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek naar het doosje dat uit zijn zak was gevallen. Sammy vroeg wat het was. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet,' zei ik en ik keek naar Arrow. 'Pi-,' hoorde ik hem een beetje zeggen. Vragend keek ik hem aan en pakte het doosje op. 'Sammy? Ben jij goed met medicijnen?' vroeg ik en ik gaf het doosje aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Arrow heeft een afwijking, zijn rechter hartklep functioneert niet goed en pompt te langzaam, wanneer hij té veel stress krijgt versnelt zijn hartritme en kan zijn linker hartklep het niet aan, waardoor hij flauwvalt.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sammy-May Rodriguez

    Ik ving het doosje en las het, 'Dat ben ik ja, en het zijn medicijnen voor zijn hart.' Dat laatste zij ik iets sneller. Ik hief zijn hoofd een beetje op en maakte het flesje open. 'Kan je zijn mond openhouden?' vroeg ik toen snel en maakte het potje met medicijnen snel open.


    The duty of youth, is to challenge corruption.