• De stelling van deze week luidt:
    Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokken toestemming geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op zich heb ik er geen probleem mee, maar volgens mij wordt het dan een heel zooitje om de wetten aan te gaan passen. Daarnaast ben ik er zeker van dat er ook een heel gedoe komt met erfrecht en dergelijke, dus ik zou zeggen dat je beter met één persoon trouwt en het daarbij houdt.

    Hahaha, oneens. Wat een onzin zeg. Mensen weten echt niet meer wat trouwen inhoud vandaag de dag. Trouwen doe je toch met iemand van wie je houdt en met wie je de rest van je leven wil delen. Owkee, trouwen is tegenwoordig niet meer zo speciaal, je doet het alleen voor de wet en voor een "boterbriefje". Maar toch vind ik niet dat je met meerdere mensen kan trouwen, ik vind dat hetzelfde als vreemdgaan. Dat wordt ook niet geaccepteerd in de maatschappij, dus waarom wel met meerdere mensen trouwen? Ik vind het een beetje een rare stelling xD En ik denk ook niet dat het ooit gaat gebeuren dat je met meerdere mensen zou mogen trouwen, dat zou wel erg ziek zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, trouwen met een persoon is wel genoeg. Het huwelijk moer wel iets blijven voorstellen, en als je er graag een derde bij wilt kan dat ook wel zonder huwelijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nerveus schreef:
    Hahaha, oneens. Wat een onzin zeg. Mensen weten echt niet meer wat trouwen inhoud vandaag de dag. Trouwen doe je toch met iemand van wie je houdt en met wie je de rest van je leven wil delen. Owkee, trouwen is tegenwoordig niet meer zo speciaal, je doet het alleen voor de wet en voor een "boterbriefje". Maar toch vind ik niet dat je met meerdere mensen kan trouwen, ik vind dat hetzelfde als vreemdgaan. Dat wordt ook niet geaccepteerd in de maatschappij, dus waarom wel met meerdere mensen trouwen? Ik vind het een beetje een rare stelling xD En ik denk ook niet dat het ooit gaat gebeuren dat je met meerdere mensen zou mogen trouwen, dat zou wel erg ziek zijn.

    nerveus schreef:
    Hahaha, oneens. Wat een onzin zeg. Mensen weten echt niet meer wat trouwen inhoud vandaag de dag. Trouwen doe je toch met iemand van wie je houdt en met wie je de rest van je leven wil delen. Owkee, trouwen is tegenwoordig niet meer zo speciaal, je doet het alleen voor de wet en voor een "boterbriefje". Maar toch vind ik niet dat je met meerdere mensen kan trouwen, ik vind dat hetzelfde als vreemdgaan. Dat wordt ook niet geaccepteerd in de maatschappij, dus waarom wel met meerdere mensen trouwen? Ik vind het een beetje een rare stelling xD En ik denk ook niet dat het ooit gaat gebeuren dat je met meerdere mensen zou mogen trouwen, dat zou wel erg ziek zijn.


    This


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    nerveus schreef:
    Hahaha, oneens. Wat een onzin zeg. Mensen weten echt niet meer wat trouwen inhoud vandaag de dag. Trouwen doe je toch met iemand van wie je houdt en met wie je de rest van je leven wil delen. Owkee, trouwen is tegenwoordig niet meer zo speciaal, je doet het alleen voor de wet en voor een "boterbriefje". Maar toch vind ik niet dat je met meerdere mensen kan trouwen, ik vind dat hetzelfde als vreemdgaan. Dat wordt ook niet geaccepteerd in de maatschappij, dus waarom wel met meerdere mensen trouwen? Ik vind het een beetje een rare stelling xD En ik denk ook niet dat het ooit gaat gebeuren dat je met meerdere mensen zou mogen trouwen, dat zou wel erg ziek zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OH god nee, met 1 persoon trouwen lijkt me al erg, laat staan met meerdere O_O

    Maarreh... Tefuq? Wie verzint de stellingen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens/eens, ik heb het altijd al raar gevonden dat ze in sommige culturen trouwen met meerdere vrouwen. Maar dat is hun cultuur, en die respecteer ik. Het zou natuurlijk kunnen dat je heel erg veel van twee mensen houd, en met allebei wilt trouwen. In dat geval, mits iedereen ermee eens is vind ik dat deze mensen dan wel kunnen trouwen. Anders loopt het misschien vroeg of laat toch op vreemdgaan uit, als je getrouwd bent met de ander en ook nog iemand hebt waarvan je houd maar waar je niet mee mag trouwen. Dus ik ben gedeeltelijk eens en oneens.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Oneens/eens, ik heb het altijd al raar gevonden dat ze in sommige culturen trouwen met meerdere vrouwen. Maar dat is hun cultuur, en die respecteer ik. Het zou natuurlijk kunnen dat je heel erg veel van twee mensen houd, en met allebei wilt trouwen. In dat geval, mits iedereen ermee eens is vind ik dat deze mensen dan wel kunnen trouwen. Anders loopt het misschien vroeg of laat toch op vreemdgaan uit, als je getrouwd bent met de ander en ook nog iemand hebt waarvan je houd maar waar je niet mee mag trouwen. Dus ik ben gedeeltelijk eens en oneens.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Umh. Daar zouden alleen maar shit en ruzies van komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, wat is dan nog het punt van trouwen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Knightley schreef:
    Nee, wat is dan nog het punt van trouwen?


    Lol, idd.


    i put the fun in funeral

    Hey schat ik vandaag effe naar mijn tweede vrouw. The fuck. Als mijn vriend dat zou zeggen of zou doen, zou hij snel maar één vrouw meer hebben. Nee ik vind dat niet kunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, en nu heb ik een Cellblock Tango moment...

    Maar, ik ga moeilijk doen: Ja.
    Ja, mits alle andere vrouwen/mannen het er ook mee eens zijn. En mits ze ook gewoon kunnen scheiden als ze dat willen.
    Mijn point of view is dat iedereen zou moeten/kunnen doen was hem/haar gelukkig maakt. Zelf zou ik het niet kunnen, maar anderen geloven er wel in, hebben zogezegd 'genoeg liefde voor meerdere personen in zich'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hell no.
    Dat is gewoon echt walgelijk.
    Als ik later ga trouwen, wil ik dat doen met één man en ik wil hem dan helemaal voor mezelf hebben, zonder dat hij om de dag naar een andere vrouw hopt.


    "Well, well. Look who we've got here!"