• De stelling van deze week luidt:
    Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokken toestemming geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Space schreef:
    Oneens/eens, ik heb het altijd al raar gevonden dat ze in sommige culturen trouwen met meerdere vrouwen. Maar dat is hun cultuur, en die respecteer ik. Het zou natuurlijk kunnen dat je heel erg veel van twee mensen houd, en met allebei wilt trouwen. In dat geval, mits iedereen ermee eens is vind ik dat deze mensen dan wel kunnen trouwen. Anders loopt het misschien vroeg of laat toch op vreemdgaan uit, als je getrouwd bent met de ander en ook nog iemand hebt waarvan je houd maar waar je niet mee mag trouwen. Dus ik ben gedeeltelijk eens en oneens.


    Shoot for the moon. Even when you miss, you still get among the stars.


    nerveus schreef:
    Hahaha, oneens. Wat een onzin zeg. Mensen weten echt niet meer wat trouwen inhoud vandaag de dag. Trouwen doe je toch met iemand van wie je houdt en met wie je de rest van je leven wil delen. Owkee, trouwen is tegenwoordig niet meer zo speciaal, je doet het alleen voor de wet en voor een "boterbriefje". Maar toch vind ik niet dat je met meerdere mensen kan trouwen, ik vind dat hetzelfde als vreemdgaan. Dat wordt ook niet geaccepteerd in de maatschappij, dus waarom wel met meerdere mensen trouwen? Ik vind het een beetje een rare stelling En ik denk ook niet dat het ooit gaat gebeuren dat je met meerdere mensen zou mogen trouwen, dat zou wel erg ziek zijn

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Leela schreef:
    (...)

    En ik vraag me ook af hoe dat zit met de mannen in een m-m-v relatie... Doen die het dan ook met elkaar? ik weet niet eens hoe je dat wilde doen, met twee mannen, maar oké xD


    I can give you a detailed description. :W /Yay for having gay friends. and fanfiction.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee.... Als het goed is er een ware en ik vind dat je die trouw moet blijven =)


    ILoveZaynMalikAndOneDirection, IHateDirectionators

    Als ze er het echt alledrie mee eens zijn, why not?
    Maar ik denk dat het een hoop problemen zou geven, van vrouwen die zich niet durven verzetten, problemen met de wetten die er nu zijn etc...

    Maar als iedereen het ermee eens is, kunnen ze het ook op minaar/minarres houden.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Je liefde moet naar 1 persoon gaan.
    Niet meerdere.
    Onzin dit.

    Knightley schreef:
    Nee, wat is dan nog het punt van trouwen?


    +

    Barnabas schreef:
    Hell no.
    Dat is gewoon echt walgelijk.
    Als ik later ga trouwen, wil ik dat doen met één man en ik wil hem dan helemaal voor mezelf hebben, zonder dat hij om de dag naar een andere vrouw hopt.

    Oneens


    Shoganai i ne~

    Leela schreef:
    (...)

    En ik vraag me ook af hoe dat zit met de mannen in een m-m-v relatie... Doen die het dan ook met elkaar? ik weet niet eens hoe je dat wilde doen, met twee mannen, maar oké xD


    Ehm... gewoon? zelfde principe zoals een v-v-m relatie?

    Ik weet niet of het nieuw voor je is, maar twee mannen of twee vrouwen kunnen ook sex met elkaar hebben.


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ga waarschijlijk een van de enige zijn die zo denkt maar ik vind da da moet kunnen. Dan kunt ge teminste me alle jongens van 1D trouwen in plaats van met een


    I'm not perfect, I'm rea!!! Plaes save me from myself

    ikee1997 schreef:
    ik ga waarschijlijk een van de enige zijn die zo denkt maar ik vind da da moet kunnen. Dan kunt ge teminste me alle jongens van 1D trouwen in plaats van met een


    I hope this is a joke


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tigger schreef:
    (...)

    Ehm... gewoon? zelfde principe zoals een v-v-m relatie?

    Ik weet niet of het nieuw voor je is, maar twee mannen of twee vrouwen kunnen ook sex met elkaar hebben.


    Ja, ja, maar dan heb je het over orale seks... En dat wordt na een tijdje toch ook best wel saai? :S


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    (...)

    I hope this is a joke

    Ik neem aan dat je het antwoord op deze stelling wel weet.
    Wat een onzin zeg.


    26 - 02 - '16

    Leela schreef:
    (...)

    Ja, ja, maar dan heb je het over orale seks... En dat wordt na een tijdje toch ook best wel saai? :S


    you, my friend, have a lot to learn. :W i suggest you do some research on the subject... since it wouldn't be appropriate to write it out on Q.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.