• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Faegan Carter
    Ik negeerde haar, terwijl ik terug Casano's teugels vastgreep. Ik liet hem enkele stappen zetten en zag dat hij geen verdere blessures leek te hebben.
    "Gelukkig." Ik sloeg mijn arm om zijn nek en zuchtte opgelucht in zijn manen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik leg mijn vinger onder zijn kin en zorg ervoor dat hij omhoog kijkt. 'precies, we zijn allebei al beschadigd, dus wat kan er nog mis gaan,' Ik kijk hem aan, en iets in mij wat ik niet tegen kan houden neemt het over. Ik ga op mijn tenen staan en leun min hoofd iets naar voren. Voorzichtig raak ik zijn lippen aan met die van mij. Dan komt het realistische deel van mij weer naar boven, en meteen trek ik me weg. 'sorry,' fluister ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Binnen in mij ontploft een bom van emotie als ze haar zachte lippen op die van mij drukt maar bijna meteen breekt ze de kus af. 'Sorry,' fluistert ze.
    'Sst,' zeg ik.
    Dit keer neem ik het heft weer in handen en heel voorzichtig plaats ik mijn lippen op de hare terwijl ik een hand op haa wang leg.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    mijn binnenkant begint helemaal te gloeien als hij zijn lippen weer tegn die van mij aandrukt. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en druk mezelf dichter tegen hem aan. De rest van de wereld verdwijnt, ik denk dat als de wereld nu zou vergaan, ik het niet eens zou merken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Ik trok zwijgend een wenkbrauw op, tot ik me iets herinnerde. Snel draaide ik me om, en zag Valiente rustig naar ons staan te kijken. Braaf beestje. Snel liep ik op haar af en pakte de teugels vast en draaide me naar haar toe. Ik wreef zachtjes met mijn hand over haar voorhoofd.
    'Wil je liever lopend terug?' Ik nam tenminste aan dat het nu verstandiger was als we teruggingen.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik voel dat ze haar armen weer om mijn nek slaat en zichzelf dichter tegen me aanduwt. Ik sla mijn armen om haar onderrug. De kus overweldigt me deels maar ik probeer mijn aandacht erbij te houden. Ik moet voorzichtig zijn met dit meisje. Veel voorzichtiger als ik gewend ben.


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    "Nee, als je van je paard valt moet je er meteen weer op kruipen. Dat is mij toch verteld."
    Ik glimlachte toen ik me naar haar draaide. "Anders word je te bang."
    Ik wist op te stijgen met maar een hand, gelukkig had ik als sport -voor het paardrijden- karate gedaan.
    Met moeite gooide ik mijn been over zijn rug en wist te gaan zitten. Ik nam de teugels in mijn rechterhand, terwijl ik de schade aan de linker bekeek. Het was best pijnlijk, zeer pijnlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ik ga slapen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ok]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ook ik klom weer op Valiente's rug. Met mijn hand streek ik zachtjes even langs haar hals. Lief als ze was had ze niks uitgevreten in de tijd dat ik op de grond had gestaan. Toen ik een onderdrukt geluidje hoorde keek ik op en zag Faegan naar zijn hand kijken.
    'Gaat het?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [Ik ga slapen en die shit, toedeloee!]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [Iemand Tessa meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel zijn handen op mijn onderrug en meteen begint het daar te gloeien. Oh, als jij maar wist wat jij met mij doet, schiet het door mijn hoofd. Volgens mij hoor ik Stardust in de verte hinnikken, maar het lijjkt te ver weg om op te letten. Ik heb het gevoel alsof ik helemaal weg wordt gezogen van de grond, en ergens 200 meter boven de grond zweef.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [srry, Luciano is verwikkeld in een zoensessie en Caressa zit vast met iemand die al sinds woensdag niet heeft gereageerd]


    Remember to be ridiculous.

    Luciano Sapritsi
    Ik hoor Brian en Stardust hinniken en laat haar voorzichtig los. 'Ik wil het niet vergeten,' fluister ik met mijn gezicht nog zo dicht bij dat mijn lippen de hare kort raken terwijl ik het zeg.


    Remember to be ridiculous.