• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [ja hé?]


    Remember to be ridiculous.

    [drama is leuk]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Hehe, wel leuk om te lezen, ik verveel me namelijk te pletter. Ik zit zovan: zoenen, zoenen, zoeneeeeeen. :Y)]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    CandyBear schreef:
    Luciano Sapritsi
    Ik kijk naar mijn natte shirt dat nu aan mijn gespierde borstkast kleeft. 'Maakt niet uit.'
    'Als het jouw schuld niet is, en jij zegt dat hem mijn schuld niet is, dan is het dus niemands schuld,' zegt ze.
    Omdat ik weet dat ze gaat protesteren als ik zeg dat het wel mijn schuld is besluit ik dat maar gewoon voor me te houden. 'Inderdaad,' zeg ik. 'We moeten er gewoon voor zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd en dan proberen we daarnet te vergeten.'
    [ben ik de enige die denkt dat er al behoorlijk wat drama in zit?]

    [reactie van Rose-Anne? Dan ben ik weer extra blij]


    Remember to be ridiculous.

    [ja sorry, ik was even mijn woede aan het uiten op Tumblr (: ]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké' zeg ik, ook al weet ik nu al dat dat niet gaat lukken. Ik voelde iets tijdens die seconden, wat niet snel te vergeten is. 'we gaan elkaar nog wel helpen, toch? Want je hebt nu gezien hoe zwak ik eigenlijk ben, dus daar moet ik echt aan werken, maar daar heb ik hulp bij nodig,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Oké,' zei ze. 'We gaan elkaar nog wel helpen, toch? Want je hebt nu gezien hoe zwak ik eigenlijk ben, dus daar moet ik echt aan werken, maar daar heb ik je hulp bij nodig.'
    'Natuurlijk gaan we elkaar helpen.'
    Ik ben opgelucht dat ze zo snel instemde maar ik weet dat ik het niet ga vergeten. Die paar seconden zullen de rest van mijn leven in mijn geheugen gegrift staan. Als zij maar denkt dat we het vergeten is het goed.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik kijk hem aan, waarom moet hij degene zijn die iets speciaals met mij doet? 'Ik ga even wat drinken,' zeg ik en ik loop naar het flesje water dat heel lonely in het midden van het veld ligt. Ik pak het op en drink wat. 'wil je ook wat?' vraag ik weer.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Peetniss--> Thirlwall]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Wil je ook wat?' Vraagt ze weer.
    Ik pers er met moeite een glimlach uit. 'Ja graag,' zeg ik.
    Wat is er toch met me aan de hand? Hoe kan ik me op deze manier tot haar aangetrokken voelen? Ze is beschadigd en heeft een gewone goede vriend nodig, niet iemand die verliefd op haar wordt. Niet dat ik een goede vriend kan zijn maar ik doe mijn best, voor haar.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik draai het dopje dicht en gooi het flesje naar hem toe. Daarna loop ik naar hem toe. 'Je haar zit in de war,' zeg ik, en ik begin het opnieuw te stylen. 'waarom doe je dit, Rose, dit kun je niet aan,' zegt de stem in mijn hoofd. Ik negeer de stem, maar stop wel met zijn haar goed doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik voel een golf van teleurstelling door me heen gaan als ze stopt met het goeddoen van mijn haar maar druk dat gevoel weg. Ik neem een paar slokjes water, draai de dop er weer op en gooi het flesje terug. Ik haal mijn hand even door mijn haar. 'Ik doe het wel goed als we weer terug zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    [Nog even voor myMOMENTS; ik ga vandaag niet veel meer posten want heb barstende koppijn. (cat)]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oké, maar zo zit het ook leuk, hoor,' Dit is niet goed, helemaal niet goed. Je kan niet met hem flirten, sinds jullie elkaar net hebben beloofd het te vergeten. 'Een vraagje, moeten we alles vertellen, of mag ik ook een dagboekje bijhouden en dat dan aan jou geven? Dan snijd ik mezelf niet, maar ik ben niet heel goed in praten als ik emotioneel ben,' oftewel, dan kan ik het nog even uitstellen voordat hij erachter komt wat hij met mij doet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [willen we er nog meer drama in steken? ^^]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Wat jij het fijnste vind,' zeg ik. 'Ikzelf heb het idee dat het soms misschien een goed idee is om dingen eerst of alleen op de schrijven of te overdenken, dan weet je al ongeveer wat er aan de hand is.'
    Ik frunnik aan de mouw van mijn sweater. Het complimentje over mijn haar had nooit zoveel met me mogen doen. Het had er niet voor mogen zorgen dat je warm vanbinnen werd en niet zeker wist of ik nog wel op mijn benen kan staan.


    Remember to be ridiculous.