• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Peetniss schreef:
    ik zet topic even in mijn topics, maar ik verwacht behalve de hele poulaire dingen niet veel dingen die ik leuk vind.

    Heb je Simple Plan, Bullet For My Valentine, All Time Low en Avenged Sevenfold? ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Johnny Depp, s'il vous plaît. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Johnny Depp, s'il vous plaît. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Panic! At The Disco, Dead By April, All Time Low, 30 seconds to mars en the pretty reckless,OH OH OH, en Greenday en Good Charlotte en Breaking Benjamin :3 dan ben je echt mijn held :3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:28 ]


    We can't spend our lives waiting to live.

    The Baseballs
    Shakira
    Panic! at the Disco
    liefts grote posters (A)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:06 ]

    Wordt dat dan niet ontzettend duur als je allemaal posters gaat sturen? D:

    Alucard schreef:
    Wordt dat dan niet ontzettend duur als je allemaal posters gaat sturen? D:


    44 cent per persoon...zolang ik binnen de 20 gram blijf...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    44 cent per persoon...zolang ik binnen de 20 gram blijf...

    Oooh oké. Dat valt nog wel te doen dan. ^^

    Squidward schreef:
    Panic! At The Disco, Dead By April, All Time Low, 30 seconds to mars en the pretty reckless, dan ben je echt mijn held :3


    OH OH OH, en Greenday en Good Charlotte en Breaking Benjamin :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Alucard schreef:
    (...)
    Oooh oké. Dat valt nog wel te doen dan. ^^


    zowieso heb ik nog een heleboel postzegels en enveloppen liggen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Peetniss schreef:
    ik zet topic even in mijn topics, maar ik verwacht behalve de hele populaire dingen niet veel dingen die ik leuk vind.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    nvm

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    nvm


    nu wil ik het weten ook :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, kijk, ik heb wel posters die ik héel graag wil. Maar ik weet niet of mijn vader zo blij wordt als hij ineens post krijgt van een onbekend adres. Dan gaat 'ie me ondervragen en zo. Ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.