• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wacht wel totdat je een lijstje hebt gemaakt, dan hoor je wel weer van me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DrWhooves schreef:
    BIGBANG of 2NE1 :'D? (denk het eerder niet maar ik kan het vragen)


    2NE1 is vet, haha! (:
    Hmm, doe mij maar iets van One Direction, Adelle, Birdy, Jason Mraz of Harry Potter of zo, en ja, soms heb je HP posters (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cher Lloyd? Als je die hebt, ben jij mijn reddende engel!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    like i said...20 cm hoog...
    nu ga ik het lijstje maken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    like i said...20 cm hoog...
    nu ga ik het lijstje maken :3


    Haha is goed. Wel gereserveerd houden in ieder geval (A).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    One Direction?
    Paramore?


    Food.

    Myrddin schreef:
    like i said...20 cm hoog...
    nu ga ik het lijstje maken :3


    Haha, succes ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    need to eat...ga later verder...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Als ik het me goed herinner heb ik behoorlijk wat van Justin Bieber...die gaan niet allemaal naar 1 persoon hoor ;)


    Ieeeeh, geen Bieber, hahaha. Ik had het meer over Hunger Games en One Direction.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    All Time Low
    We Are The In Crowd
    VersaEmerge
    Mayday Parade
    Paramore
    You Me At Six
    etc ? :-)

    Alucard schreef:
    Wordt dat dan niet ontzettend duur als je allemaal posters gaat sturen? D:

    Ja ik heb dat ook eens gedaan en dat heeft me +30 euro gekost ...

    Bring me the horizon
    Deez nutz
    Blink 182
    Sum 41
    Bon Iver
    Mayday Parade
    Scary kids scaring kids
    Metalica
    Slayer
    Als je nog bands hebt die hetzelfde genre zijn,you're my new best friend:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als je Simple Plan voor me hebt ^^ ?


    Life is hard and then we die

    Peetniss schreef:
    ik zet topic even in mijn topics, maar ik verwacht behalve de hele poulaire dingen niet veel dingen die ik leuk vind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als je hebt deze
    Vampire Diaries
    Johnny Depp
    Tokio Hotel
    The Vampire Diaries
    let me know


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.