• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik denk niet dat je na als die inzendingen nog wat over hebt, but just in case, here's my list:

    - Eminem
    - Taylor Lautner/Zav Efron/Channing Tatum
    - The Hunger Games
    - Jessie J
    - Harry Potter
    - Twilight
    - Heath Ledger
    - One Direction.


    The odds are néver in our favor.

    Oeh, Bullet For My Valentine! Mag ik die? ^^
    En alleen als het kan een Good Charlotte :o

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:56 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tot nu toe niets interessants. :c


    Your make-up is terrible

    Britney Speard
    The Veronicas
    Lights

    ??? - kijkt hoopvol-


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zou ik iets van Harry Potter mogen? Maakt niet uit wat.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mag ik alsjeblieft panic at the disco en eentje van Good Charlotte?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Mag ik er één van Harry Potter? Maakt niet uit welke C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mag ik die van Justin bieber pleaas? ;3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:05 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    IK WIL DIE VAN GLEEE
    Please :3
    En die van Miley mag je allemaal sturen n___n

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:04 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OMGOMGOMG. uit jou lijstje;

    Good Charlotte
    Panic At the Disco
    Simple Plan

    Harry Potter met alle 3 de karakters :9~!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben momenteel bezig met die die ik heb een beetje te verdelen onder die die vragen...even wisselen naar mijn laptop...ga zo verder...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben de enige die Miley en Glee vraagt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou graag One Direction, Twilight, Harry Potter, Justin Bieber als je die nog hebt.
    Ik wil voor de verjaardag van een hele goede vriendin een collage maken met posters, dus daar zoek ik ze voor,
    Echt leuk dat je dit doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je nog One Direction hebt, I VOLUNTEER! (wbw)


    Pshht, I'm an angel undercover.