• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    haha ze zegt het net
    ze heeft het van iemand anders gehoord


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Burlington schreef:
    (...)

    En hoe weet je dat ik daar was? ._.
    Creep :')

    Ik zie alles, altijd en overal:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Ik zie alles, altijd en overal:Y)


    SCARY CREEP!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ga je vandaag later de volgende stapel zetten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Ga je vandaag later de volgende stapel zetten


    ik denk inderdaad vanavond...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    is Zelda al weg????!!!!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    okixd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kan ik Zac Efron nog krijgen? Want volgens mij willen niet echt veel mensen die.

    Mag ik de poster van Pink?


    26 - 02 - '16

    LoveLost schreef:
    is Zelda al weg????!!!!!!!


    McConaughey schreef:
    Kan ik Zac Efron nog krijgen? Want volgens mij willen niet echt veel mensen die. .


    Chartreux schreef:
    Mag ik de poster van Pink? .



    lieve schatten, zouden jullie, als jullie iets willen hebben, dat in mijn blog als reactie willen zetten? dat is voor mij overzichtelijker...\
    je krijgt van mij wel te horen of je post krijgt of niet...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 11:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had in je vorige blog neer gezet dat ik die Zac Efron wou. Kan ik nu ook wel in dit nieuwe blog doen maar daar staat 'ie niet meer tussen? (:

    McConaughey schreef:
    Ik had in je vorige blog neer gezet dat ik die Zac Efron wou. Kan ik nu ook wel in dit nieuwe blog doen maar daar staat 'ie niet meer tussen? (:


    Bedoel je de A2 posters?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    Bedoel je de A2 posters?

    Ja. Daar stond Zac tussen, ik had toen ook in dit topic en op je blog gereageerd dat ik die graag wou (:

    McConaughey schreef:
    (...)
    Ja. Daar stond Zac tussen, ik had toen ook in dit topic en op je blog gereageerd dat ik die graag wou (:


    die heb ik allemaal al afgehandeld...als ik het me goed herinner zit er in jouw mapje wel zac efron...

    trouwens...die blog van de A2 bestaat niet meer, vandaar...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Al bijna de derde topic.