• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Burlington schreef:
    (...)

    Weet niet of je het had gezien? (:


    je mag je gegevens wel alvast sturen, als je wilt...jouw enveloppe heb ik al klaar liggen, gezien dat jij al had aangegeven dat je niks meer wilde...

    ik had het trouwens gezien...moest alleen nog antwoorden...wilde eerst de blog online zetten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als er verder geen Miyavi of Cinema Bizarre of LaFee tussen zit ben ik tevreden. =)

    *heeft al 1 waarschuwing op haar naam staan*

    Ik door overmatig hoofdletter gebruik toen ik nog een noob was hier :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miyavizm schreef:
    Als er verder geen Miyavi of Cinema Bizarre of LaFee tussen zit ben ik tevreden. =)


    volgens mij de volgende stapels wel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Seeder schreef:
    Ik heb le waarschuwing gekregen voor het expres plaatsen van het OMG-topic in forum spelletjes (cat)


    Hoe kun je daar een waarschuwing voor krijgen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    omg berichten horen niet bij de spelletjes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Ik door overmatig hoofdletter gebruik toen ik nog een noob was hier :3


    Faal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mandje schreef:
    omg berichten horen niet bij de spelletjes


    Ow, wist ik wel..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Hoe kun je daar een waarschuwing voor krijgen?

    De mods waren erg boos geworden en plaatsten het OMG-topic in off-topic, maar dat vonden wij (de OMG'ers) niet leuk, maar niemand durfde hem weer terug te zetten in forum spelletjes, dus ik zo'n hele smeekbede naar de mods in de beginpost neergezet met waar we ons voortaan aan zouden houden, houden we daar ons aan, sturen ze ons weer naar off-topic(cat)
    En toen dat topic al lang en breed vol was kreeg ik pas daarna een waarschuwing(cat)
    Ghehe, maar nu ben ik wel wat aardiger voor de mods hoor(A)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hm niks helaas. :c

    Myrddin schreef:
    (...)

    volgens mij de volgende stapels wel...


    Hmmm, ik wil best nog wel even wachten, maar wordt het dan niet te zwaar?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:10 ]

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Hmmm, ik wil best nog wel even wacht, maar wordt het dan niet te zwaar?


    hoe bedoel je?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    hoe bedoel je?


    Je zei iets over gram en 44 cent, geloof ik. Want ik wil je niet verder in de kosten jagen. =)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:10 ]

    Seeder schreef:
    (...)
    De mods waren erg boos geworden en plaatsten het OMG-topic in off-topic, maar dat vonden wij (de OMG'ers) niet leuk, maar niemand durfde hem weer terug te zetten in forum spelletjes, dus ik zo'n hele smeekbede naar de mods in de beginpost neergezet met waar we ons voortaan aan zouden houden, houden we daar ons aan, sturen ze ons weer naar off-topic(cat)
    En toen dat topic al lang en breed vol was kreeg ik pas daarna een waarschuwing(cat)
    Ghehe, maar nu ben ik wel wat aardiger voor de mods hoor(A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Je zei iets over gram en 44 cent, geloof ik. Want ik wil je niet verder in de kosten jagen. =)


    1 postzegel meer of minder maakt ook niet uit...trouwens..de 1ste postzegel is voor 20 gram geldig, de 2de voor 30 gram...en de 3de voor 50 gram...dus het valt wel mee...en ik denk dat er weinig op 3 postzegels komen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.