• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)


    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    KIES HIER UW A3 POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT) Stapel 1
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...

    Topic 3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:53 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry mensen, moest met de bus naar huis, met 10 minuten overstaptijd...
    dankjulliewel voor jullie gestalk, ik voel me opeens heel erg populair XD

    Ik heb de stapel van de A3 in 5 stapels opgedeeld...voor elke stapel een blog...van de eerste stapel heb ik een lijstje al, dus die zet ik zo online...
    daarna ga ik mijn quizzenwedstrijdopdracht afmaken...ik ben al 2 dagen te laat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DrWhooves schreef:
    Brace yourselves mods are not gonna be happy.
    +laat haar toch :'p

    Mods pesten is leuk 8D
    *heeft al 1 waarschuwing op haar naam staan*
    StalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalk


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myrddin schreef:
    Sorry mensen, moest met de bus naar huis, met 10 minuten overstaptijd...
    dankjulliewel voor jullie gestalk, ik voel me opeens heel erg populair XD

    Ik heb de stapel van de A3 in 5 stapels opgedeeld...voor elke stapel een blog...van de eerste stapel heb ik een lijstje al, dus die zet ik zo online...
    daarna ga ik mijn quizzenwedstrijdopdracht afmaken...ik ben al 2 dagen te laat...

    Maakt niet uit, neem de tijd :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    oke
    weet je ook om hoelaat hah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    oke
    weet je ook om hoelaat hah


    ehm...zeg maar, nu?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Seeder schreef:
    (...)
    Mods pesten is leuk 8D
    *heeft al 1 waarschuwing op haar naam staan*
    StalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalkStalkkannietwachtenstalkongeduldigstalkmoetposterszienstalk

    Ik ben al gebanned geweest. Nu jij weer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *heeft al 1 waarschuwing op haar naam staan*


    Je bent niet de enige, maar dat kwam niet door topics volspammen xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blog nummer 1 staat online...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nope zit voor mij en Assassin niks leuks tussen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    waar±ÒP


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Burlington schreef:
    Ehm, ik weet niet wanneer je die gegevens nodig hebt, maar ik ben van dinsdag tot zaterdag internetloos, dus tenzij je het voor morgen echt nodig hebt, zal het moeten wachten tot volgende week?


    Weet niet of je het had gezien? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb le waarschuwing gekregen voor het expres plaatsen van het OMG-topic in forum spelletjes (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ben ik het enige et het gevoel dat sommige mensen nu echt een beetje te ver gaan o.o
    + Nah niks leuks tussen dit keer :3


    Shoganai i ne~

    Nope er zit niks tussen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    gevonden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.