• Daar zat ik gisteren opeens aan te denken. In een jaar is mijn leven best wel veranderd. Ik ook, op zich als je bekijkt hoe ik een jaar geleden was en hoe ik nu ben.
    Dus mijn vraag aan jullie, hoe erg is jullie leven op een schaal van 1 tot 10 veranderd in een jaar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    20.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    8, ik vind dat ik best wel veranderd ben, ja. =)

    Escritura schreef:
    20.


    LOL. Ik denk zo'n 5-6.


    The odds are néver in our favor.

    4, hooguit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    10+
    Het voelt alsof ik iemand anders ben. Ik ben zoveel meer te weten gekomen over mezelf en heb zoveel dingen doorstaan, waardoor ik gewoon erg veranderd ben =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    8, zeker weten.
    Vooral persoonlijke dingen , uiterlijk, hoe ik ben en noem maar op


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben minder dan een jaar geleden op Q gekomen dus best wel veel. Ik schrijf meer en ik heb dankzij quizlet ook heel veel leuke mensen ontmoet.
    Een 9.


    Cool, neat, swell -Cry

    5, denk ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    In een jaar? Dan reken in wel mee, al zou het zonder ook goed kunnen, daarbij begin vorig schooljaar en dan een dikke 10.
    Mijn beide oma's zijn overleden vorig jaar, ik ben verhuisd vorig jaar, ben dit jaar van atheneum naar havo gegaan, mijn opa is vorig jaar veel in het ziekenhuis geweest en natuurlijk ging ik naar de brugklas, wat ook een grote stap was. Ja, dat is veel verandering, naar mijn idee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Escritura schreef:
    20.


    Ik ga voor hetzelfde als jou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    0, niks veranderd.
    Nog steeds een softie.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    5


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    8


    Shoganai i ne~

    5


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ocresta schreef:
    Ik ben minder dan een jaar geleden op Q gekomen dus best wel veel. Ik schrijf meer en ik heb dankzij quizlet ook heel veel leuke mensen ontmoet.
    Een 9.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.