• Daar zat ik gisteren opeens aan te denken. In een jaar is mijn leven best wel veranderd. Ik ook, op zich als je bekijkt hoe ik een jaar geleden was en hoe ik nu ben.
    Dus mijn vraag aan jullie, hoe erg is jullie leven op een schaal van 1 tot 10 veranderd in een jaar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uh, 2


    No growth of the heart is ever a waste

    7


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik denk een negen... Mijn leven is écht wel veranderd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RainbowShine schreef:
    8, zeker weten.
    Vooral persoonlijke dingen , uiterlijk, hoe ik ben en noem maar op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Miyavizm schreef:
    8, ik vind dat ik best wel veranderd ben, ja. =)


    Ivar Oosterloo.

    6


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    10, niet overdreven. Mijn jaar was kut, heel erg kut, en ik ben ontzettend veel veranderd. Niet altijd positief.


    Destroy what destroys you.

    Spotgaai schreef:
    10+
    Het voelt alsof ik iemand anders ben. Ik ben zoveel meer te weten gekomen over mezelf en heb zoveel dingen doorstaan, waardoor ik gewoon erg veranderd ben =)


    Deep inside, I've never felt alive

    Spotgaai schreef:
    10+
    Het voelt alsof ik iemand anders ben. Ik ben zoveel meer te weten gekomen over mezelf en heb zoveel dingen doorstaan, waardoor ik gewoon erg veranderd ben =)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Escritura schreef:
    20.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    9


    “All those fairytales are full of shit.”

    In 1 jaar? 10.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    8

    7, Ik heb leren loslaten, dat heeft toch wel een groot deel van mijn leven veranderd. En uiterlijk ook (ik denk positief... maar daar kan ik zelf niet zo goed over oordelen ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    8.


    Bad decisions make good stories.