• Daar zat ik gisteren opeens aan te denken. In een jaar is mijn leven best wel veranderd. Ik ook, op zich als je bekijkt hoe ik een jaar geleden was en hoe ik nu ben.
    Dus mijn vraag aan jullie, hoe erg is jullie leven op een schaal van 1 tot 10 veranderd in een jaar?


    "Ignite, my love. Ignite."

    7,5, denk ik. De overgang van de basisschool naar de middelbare school heeft me in zekere zin wel veranderd. =]


    Full of envy behind that anonymous mask

    9

    10 (:

    RainbowShine schreef:
    8, zeker weten.
    Vooral persoonlijke dingen , uiterlijk, hoe ik ben en noem maar op


    Smile and live.

    10.


    Justice for all in the world.

    10 for sure(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    9 - ben totaal anders gaan denken ;P (stay positive)


    even a white rose has a black shadowx

    4. Ik ben niet erg veel veranderd, alleen wat volwassener en zelfstandiger geworden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een zes, denk ik. Maar goed, ik besteed nog steeds mijn hele vrije tijd aan Q, dus misschien moet het eigenlijk ook wel lager zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uh, een 7/8 denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    6.
    Veel slechts, en toch wel enkele goede dingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ligt er aan welk jaar. Dit jaar valt het opzich wel mee, ik zou dan een 5 zeggen. Maar vorig schooljaar was het echt heel heel heel veel. 10.


    Food.

    7, ik heb eindelijk eens een leuke klas en daar twee goede vriendinnen aan over gehouden. Bij Duits en bij Kunst heb ik nu ook een vriendin (dezelfde trouwens).
    Verder is er niet zo veel veranderd.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    8. Qua intresses en persoonlijkheid ben ik best wel veranderd. En ik ben wat volwassener denk ik.


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Ocresta schreef:
    Ik ben minder dan een jaar geleden op Q gekomen dus best wel veel. Ik schrijf meer en ik heb dankzij quizlet ook heel veel leuke mensen ontmoet.
    Een 9.


    This, en ook in mijn persoonlijke leven is heel veel veranderd sinds december 2011 en januari 2012.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:19 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you