• We gingen daarnet rond half acht naar het frietkot in 't dorp en daar zagen we hoe iemand zich een nieuwe parkeerplaats aanschafte. :'D Het was echt grappig. Iedereen keek ook raar, ja wat wil je? Als een auto geparkeerd staat in 't midden van de straat.



    Toen mama het frietkot uitkwam dacht ze misschien dat zijn handrem niet op stond. Ze keek in de auto en die stond inderdaad niet op. Dat doe je toch altijd? Ik vind het logisch om de handrem op te zetten als je stilstaat. Maar ja, wie weet was die dronken? Anyway, ik vond het grappig! :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Huh.


    26 - 02 - '16

    Haha :3
    Ik was in Duitsland, daar ging iemand zijn auto uit die op een berg geparkeerd stond.. Maar die was ook zijn handrem vergeten. Dus die auto rolt langzaam weg terwijl die man al naar binnen was, mijn vader hoorde geschreeuw en zag opeens mensen tegen een auto aan duwen :3

    Lol, zijn een paar mogelijkheden voor de bestuurder, of hij was heeeel dronken of hij had gewoon zijn bril niet op :Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lol whahaa :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Trollong. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mooi geparkeerd.


    Food.

    Dan heeft die geluk gehad :')
    Wie weet had die auto wel helemaal tot vanachter kunnen rollen en was die in één van die gebouwen gereden :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nja, er wordt aangeleerd om je handrem op te zetten, maar belange na niet iedereen doet dat.
    Trouwens, ik mag mijn handrem bij koud weer ook niet opzetten. Bij oude auto's (zoals de mijne) 'vriest' die dan vast. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeps, hahaha. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Scandal schreef:
    Nja, er wordt aangeleerd om je handrem op te zetten, maar belange na niet iedereen doet dat.
    Trouwens, ik mag mijn handrem bij koud weer ook niet opzetten. Bij oude auto's (zoals de mijne) 'vriest' die dan vast. =P


    AHAHAHAH ik vind dat echt koel, niet handig, maar wel koel.:Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Er was gewoon geen ruimte meer op die vrije parkeerplaatsen, logisch dat hij op de straat parkeert. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Why? D:

    Nu weet ik zeker dat ik mijn rijexamen haal!


    No growth of the heart is ever a waste

    MShadows schreef:
    Lol whahaa :'D


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Hahaha:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.