• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano
    'Er is niets,' zeg ik. 'Alleen mijn nek begon te verstijven.'
    Ik wrijf even met een hand in mijn nek. 'Ik sta hier de hele tijd gebogen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'sorry, ik ben klein, hé. Volgende keer zal ik hakken aandoen,' ik geef een licht lachje. 'Als je wilt kunnen we ergens anders heen gaan, ergens waar je nek niet verstijft,'

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:13 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [straks terug]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ook ik sloeg mijn armen om hem heen en duwde mijn gezicht in zijn shirt. Hij rook lekker. Ik glimlachte zachtjes om die gedachte en sloeg mijn armen wat dichter om hem heen. Ik hoopte dat hij het niet erg vond. Niet dat het er daar naar uitzag.
    Ik zuchtte gelukkig. 'Niks,' antwoordde ik simpel. Een koud briesje stak plotseling op en veroorzaakte licht kippevel op mijn armen.
    'Alhoewel, ik zou het niet erg vinden om naar binnen te gaan of zo.'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "Wacht even." ik liet haar even los om mijn jasje om haar heen te slaan. toen keek ik haar grijnzend aan.
    "Zin in een avontuurtje?" ik besefte wat ik net gezegd had. "Niet op die manier bedoel ik. Gewoon iets leuks."
    Ik kon mezelf wel slaan.
    "Ah, kom nu gewoon." Ik nam haar hand vast en trok haar mee naar een ladder.
    "Hooizolder." grinnikte ik, terwijl ik naar boven wees.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Ik voelde mezelf donkerrood kleuren en mijn hart begon sneller te kloppen. I kon mezelf wel slaan, fail. Natuurlijk bedoelde hij het niet op die manier.
    'Ehm, oké,' zei ik gelaten en begon de trap te beklimmen. Ik was benieuwd wat hij in gedachten had.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Heb je een speciale plek in gedachten?' Vraag ik. 'En die hakken zijn niet nodig. Je bent juist schattig zo klein.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Maar ik wil je nek niet belasten,' zeg ik.'En nee, niet echt, maar misschien is het beter als we kunnen zitten of liggen ofzo. Kies jij maar,' ik heb geen flauw idee waar we heen kunnen, maar ik wil hem geen pijn doen, fysiek niet, en emotioneel ook niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'We kunnen naar een van de slaapzalen gaan,' stel ik voor.
    Ik streel door haar haar. Ze begrijpt heus wel dat ik niet bedoel dat ik seks met haar wil. Het regent buiten gewoon nog steeds en ik heb geen zin om weer helemaal nat te regenen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik kijk even naar buiten. 'Ik denk inderdaad dat dat het beste is. Welke slaapzaal, die van de jongens of de meisjes?' Ik vertrouw hem. Plus, asl hij wel seks wil, dan zou hij niet voorstellen om naar de slaapzalen te gaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Het maakt me niet uit,' zeg ik. 'Kies jij maar.'
    Ik zak een stukje door mijn knieën, til haar op en kom weer overeind. 'Ik breng je er zo heen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'ik voel me net een prinses,'giechel ik. 'Op naar de meisjeszaal, mijn knappe prins,' Terwijl we naar boven lopen, begint een idee in mijn hoofd te vormen.'hé, wil je mij misschien gitaar zien spelen?' nu ik het hardop zeg, klinkt het heel stom, ik hoop maar dat hij erdoor heen kijkt, en gewoon antwoord geeft.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan
    We beklommen samen de trap. Boven aangekomen hielp ik haar het laatste stukje. Ik keek haar grijnzend aan en liet mezelf in een hooiberg vallen. Ik klopte op de plaats naast me.
    "Kom je erbij?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano
    'Natuurlijk wil ik je horen spelen prinses,' zeg ik glimlachend terwijl ik richting de meidenslaapzaal loop. Ik duw de deur open met mijn voet. 'Wat is jouw bed? Dan leg ik je weg.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'daar, het derde bed van rechts, waar de gitaar staat,' zeg ik terwijl ik het ook aanwijs.'wat wil je horen?' vraag ik dan. 'romantisch, zielig, vrolijk, donker,' som ik op.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see