• [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:49 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    xDesire schreef:
    (...)

    Dat is onzin. Tegenwoordig weet iedereen al op 11/12 jarige leeftijd wat het allemaal inhoudt.


    (sorry voor dubbelpost)


    Nee. Over het algemeen niet. Met enkele uitzonderingen natuurlijk. Maar uitgaande op de meeste, neen. Ja vast wel in grote lijnen, maar de echte details komen pas later aan de orde.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    Nee. Over het algemeen niet. Met enkele uitzonderingen natuurlijk. Maar uitgaande op de meeste, neen. Ja vast wel in grote lijnen, maar de echte details komen pas later aan de orde.


    agree. ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xDesire schreef:
    (...)

    Dat is onzin. Tegenwoordig weet iedereen al op 11/12 jarige leeftijd wat het allemaal inhoudt.


    (sorry voor dubbelpost)


    Oh ja hoor. Weten over seks is wat anders dan de ervaring hebben en vanuit dat perspectief te kunnen schrijven. Je mag op zo'n leeftijd wel weten wat seks is, maar wat het daadwerkelijk doet kun je dan nog niet echt bevatten hoor. (Meestal in ieder geval, want ik werd er op 12/13 jarige leeftijd helaas al ingetrokken. Maar zelfs toen begreep ik bij lange na nog niet seks zoals ik het nu begrijp.)


    Til hug og blod.

    Cheops schreef:
    (...)

    Nee. Over het algemeen niet. Met enkele uitzonderingen natuurlijk. Maar uitgaande op de meeste, neen. Ja vast wel in grote lijnen, maar de echte details komen pas later aan de orde.


    Inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld op zo'n jonge leeftijd dus een aantal keer met misbruik te maken gehad en ik heb pas sinds een aantal jaar door wat dat echt betekent heeft voor mij en mijn ontwikkeling in het verleden.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Oh ja hoor. Weten over seks is wat anders dan de ervaring hebben en vanuit dat perspectief te kunnen schrijven. Je mag op zo'n leeftijd wel weten wat seks is, maar wat het daadwerkelijk doet kun je dan nog niet echt bevatten hoor. (Meestal in ieder geval, want ik werd er op 12/13 jarige leeftijd helaas al ingetrokken. Maar zelfs toen begreep ik bij lange na nog niet seks zoals ik het nu begrijp.)



    Laten we het er maar op houden dat het verschilt per leeftijd, aangezien ik op mijn 12e ontmaagd ben. Het verschilt dan denk ik tot persoon per hoe volwassen je bent ofzo misschien


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Laten we het er maar op houden dat het verschilt per leeftijd, aangezien ik op mijn 12e ontmaagd ben. Het verschilt dan denk ik tot persoon per hoe volwassen je bent ofzo misschien


    Ik was er ook al zo jong bij, zoals ik in de post die je quote notabene al aangeef. :')
    Maar ik spreek je over een jaar of 4/5 wel weer, als je toch weer een andere blik hebt ontwikkeld.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 11:58 ]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik was er ook al zo jong bij, zoals ik in de post die je quote notabene al aangeef. :')
    Maar ik spreek je over een jaar of 4/5 wel weer, als je toch weer een andere blik hebt ontwikkeld.



    Je hoeft niet meteen aanvallend te reageren? ik bedoelde het helemaal niet sarcastisch ofzo hoor..
    En ja, dat je misbruikt bent, ga ik niet uitgebreid op doorvragen, dus daarom heb ik dat misschien over het hoofd gezien.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ze kan wel wat van seks lezen aangezien ze hier op quizlet ook gewoon 16+ verhalen kan lezen terwijl je jonger dan 16 bent. Dus dan kan je het daar op baseren ^^, maar ik weet niet wat voor verhaal je had. Aangezien je de begin post ge-edit hebt.

    Ik geloof alleen maar dat we 16+ geen 16 + kunnen noemen tegenwoordig.


    SLOAN.