• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slecht, de jongen waarop ik verliefd ben is al 9maanden gelukkig met zijn vriendin. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tigger schreef:
    (...)

    Oeh! Gefeliciteerd :Y)
    Of is er geen taart? Dan neem ik het terug hoor (cat)

    Maar mooi dat je met hem praat, Batsie :D Vind ie je wangetjes ook zo schattig? (cat)


    You'll get cake on the wedding, now hush it, Tony.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb het een klein maandje geleden uitgemaakt. Hij zei dat hij er kapot van was en plaatste dingen op Twitter als 'ik ga nu onder een trein springen' en dat soort wanhopige tweets. Maar ja, twee dagen later had hij wel een ander. Snap echt niet waarom ik voor hem ben gevallen.


    Searching heavens for another earth

    MShadows schreef:
    Voorlopig geen liefde meer voor mij :')

    Tigger schreef:
    (...)

    Oeh! Gefeliciteerd :Y)
    Of is er geen taart? Dan neem ik het terug hoor (cat)

    Maar mooi dat je met hem praat, Batsie :D Vind ie je wangetjes ook zo schattig? (cat)

    Zal ik zeker vragen. (cat)
    "Hee, wat vind je van mijn wangen? Schattig hè?".


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    You'll get cake on the wedding, now hush it, Tony.


    I shall shoot you in the kneecaps if I don't, Tony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    My lovelife is perfect! I have such a sweet and caring boyfriend.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Puss schreef:
    Mijn liefdesleven is fantastisch op een manier dat ik nog steeds niet weet of hij nou interesse in me toont of gewoon aardig is.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Porthos schreef:
    slecht.

    Erg kaal.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol, what love life? :')


    The odds are néver in our favor.

    Prima :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Slecht :\

    Mijn vriendinnen hebben ook altijd een vreselijke smaak voor jongens :/
    En hij was niet naar kdanz, dus nu ben ik chagrijnig >:C. Gelukkig waren er genoeg andere jongens die wel met me wilden dansen, wat ik fijn bij hem er in ga wrijven ^^.


    i put the fun in funeral

    Mijn 'crush' kent mij niet eens. -.-


    Danmarks Dynamite.