• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nah in mijn liefdesleven gebeurt niks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als zij gelukkig is...
    Iemand anders kan jou vriendje ook een klootzak vinden zonder dat jij het weet. Ik zeg niet dat ik dat vindt, ik ken je vriend namelijk niet.
    Maar geef hem gewoon een kans, misschien is hij wel goed en maakt hij haar gelukkig en is hij heel anders dan je denkt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Stil. Ik heb vrij, dus ik zie hem niet. Maandag misschien op school, maar dinsdag hopelijk zeker bij werk *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Welk liefdesleven? :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tja, dan toch maar mee leven :3

    Ik wacht op dit moment tot ik er opeens een fantastische Londenaar mij opmerkt en me op date vraagt. De tot nu toe onbekende Londenaar heeft daar nog ongeveer 10 dagen voor :p
    Zag vanochtend wel een leuke in de metro en we hebben een paar keer naar elkaar geglimlacht, maar toen moest ik uitstappen >:[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    om even op de details in te gaan.
    ik vind dus iemand leuk die vorig jaar deed alsof hij mij leuk vond. doen alsof hij me leuk vond en me nep mee uitvragen.
    en ik was dus hopeloos verliefd. nog steeds trouwens.

    en ik weet nog steeds niet of hij het meende ja of nee.
    laatst vierde ik mijn verjaardag met een vriendin van mij, bleek later dat hij daar in de straat woonde, en wij gingen even naar buiten om een luchtje te scheppen en (ja ik ben 15) verstoppertje te spelen. bleek hij daar dus te wonen terwijl ik rondhyperde op straat(krul)

    dus ja, echt geweldig


    Miep

    mijn liefdesleven is een ramp haha

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    Ik vind het een beetje respectloos dat je zo hard lacht om diegene die je vriendin leuk vind.
    En ikzelf heb een hele lieve vriend :3


    Til hug og blod.

    Welke liefdesleven? -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb zin in ketchup. Zo zit het met mijn liefdesleven. Ik ben verliefd op mijn eten. _O_
    Nee, erg kalm dus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Welk liefdesleven?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.