• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    O nee? Damn, hoe weet jij nou of ik hem niet of wel ken?
    Pffft, ik zat een aantal jaar bij hem in de klas en dan weet je heus wel hoe zo'n joch is.
    Dus oordeel zelf ook niet meteen. Ik mag hem gerust een walgelijk kind vinden.

    Ik zeg toch ook niet dat je dat niet mag. Rustig maar, ik bedoelde het niet aanvallend hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat je dat niet mag. Rustig maar, ik bedoelde het niet aanvallend hoor.

    Sorry. Ik wil gewoon niet dat die vriendin door hem wordt gekwetst. Ze heeft al zulke stomme rotjongens gehad die haar besodemieterden.
    En ik gun haar echt dat ze eens een leuke jongen krijgt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sorry. Ik wil gewoon niet dat die vriendin door hem wordt gekwetst. Ze heeft al zulke stomme rotjongens gehad die haar besodemieterden.
    En ik gun haar echt dat ze eens een leuke jongen krijgt.

    Dat kan ik snappen. Tja, aan liefde kun je helaas niks doen. Liefde maakt blind hé.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sorry. Ik wil gewoon niet dat die vriendin door hem wordt gekwetst. Ze heeft al zulke stomme rotjongens gehad die haar besodemieterden.
    En ik gun haar echt dat ze eens een leuke jongen krijgt.


    Meisjes hebben slechte smaak in jongens D:

    Wend je dictatoriale vermogens aan om haar in te laten zien wat voor een fout ze maakt!


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Meisjes hebben slechte smaak in jongens D:

    Wend je dictatoriale vermogens aan om haar in te laten zien wat voor een fout ze maakt!

    Waarom zit je mij Annabeth (en meerdere meisjes) dan te douwen dat we hen uit moeten vragen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Waarom zit je mij Annabeth (en meerdere meisjes) dan te douwen dat we hen uit moeten vragen?


    Shhh, laat me hypocriet zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pff mijn liefdesleven...
    Mijn vriendje is in een band en doet net alsof ik zijn fan ben ^^


    dream, dare, fly!

    Tigger schreef:
    (...)

    Shhh, laat me hypocriet zijn :Y)

    HA, BUSTED! *Kijkt triomfantelijk*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wíl geen liefde/man in mijn leven op dit moment, maar dat wilt niet zeggen dat ik niet geliefkoosd wordt door mannen... Aan mijn trekken kom ik wel!:Y)


    Bad decisions make good stories.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    HA, BUSTED! *Kijkt triomfantelijk*


    Nah, jou om je te irriteren, sarah omdat ze me ondertussen helemaal in de war heeft gebracht over wat ze van die jongen vindt, en Annabeth omdat ze zulke shcattige hamsterwangetjes heeft en snel meer hamsterwangingige kindertjes moet krijgen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Nah, jou om je te irriteren, sarah omdat ze me ondertussen helemaal in de war heeft gebracht over wat ze van die jongen vindt, en Annabeth omdat ze zulke shcattige hamsterwangetjes heeft en snel meer hamsterwangingige kindertjes moet krijgen (cat)


    Sweet Lord. Ik ga echt geen kinderen hebben omdat jij meer hamsterkinderen wilt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Sweet Lord. Ik ga echt geen kinderen hebben omdat jij meer hamsterkinderen wilt. (cat)


    Je kunt de wereld niet die schattige wangetjes ontzeggen! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Je kunt de wereld niet die schattige wangetjes ontzeggen! D:

    Natuurlijk wel. :Y)
    Ik ben niet voor niets dictator in opleiding.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tigger schreef:
    (...)

    Nah, jou om je te irriteren, sarah omdat ze me ondertussen helemaal in de war heeft gebracht over wat ze van die jongen vindt, en Annabeth omdat ze zulke shcattige hamsterwangetjes heeft en snel meer hamsterwangingige kindertjes moet krijgen (cat)



    Wat nou in de war gebracht, 't is heel simpel. Dat jij dat nou niet begrijpt (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Wat nou in de war gebracht, 't is heel simpel. Dat jij dat nou niet begrijpt (cat).

    Ik snap het namelijk helemaal! Alwin is gewoon niet zo snugger. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"