• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat verhaal komt me bekend voor..
    Ikzelf vind ook iemand leuk maar iedereen vindt hem lelijk. Ze riepen altijd HIJ IS GAY! toen ze nog niet wisten dat ik hem leuk vind. Daarom was ik in eerste instantie ook echt heel erg bang om het te vertellen. Ik was bang dat ze zouden lachen en zo. Daarom heb ik het dan ook op msn verteld. Maar goed laat ik het erop houden.. het gaat slecht. Nou als die jongen haar niet ziet staan, moet je absoluut niet gaan lachen kan ik je meegeven. Dan is ze namelijk al helemaal verscheurd en als je dan begint te lachen maak je het alleen maar erger..


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Nou je kiest niet op wie je verliefd wordt hé..
    En mijn liefdesleven gaat super, vorige weer waren we een anderhalf jaar samen, en vandaag ben ik naar een optreden van hem gaan kijken.
    Morgen gaat hij optreden in de AB in Brussel, ik ben echt superfier op hem! (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    mijn liefdes leven gaat perfect! mijn vriendin heeft net 3 dagen bij mij gelogeerd :$

    Naast een vage soort van stalker..., meh.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Mijn liefdesleven.. pfff
    ik weet niet zo.
    Ik ben telkens ziek en voel me telkens zo kut
    en mijn vriend zegt dat het hem breekt.
    en dat wil ik niet :( Maarrr ik weet niet hoe ik het veranderen kan.
    Maar verder is het wel goed en ben ik wel gelukkig.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Mm, behalve dat ik hem waarschijnlijk nog maar twee keer in mijn hele leven ga zien, gaat het prima hoor. *kuch*
    Maar wel heel leuk voor jou!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lol, welk liefdesleven? (:


    Save me from myself.

    Ik hoop gewoon dat de lul, die mij zoende en dumpte en weer opnieuw, nu beter omgaat met zijn huidige vriendin. Serieus, ik wil niet dat dit nog iemand overkomt (alhoewel het misschien teveel gevraagd is).
    Deze zomer ontmoet ik weer een oude liefde aan wie ik alleen mooie herinneringen heb ^^
    Verder... op het moment hoop ik gewoon eventjes NIEMAND tegen te komen(nerd)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hihi :)


    Life is hard and then we die