• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    (...)

    Wat nou in de war gebracht, 't is heel simpel. Dat jij dat nou niet begrijpt (cat).


    JE WAS HEM VERGETEN! En toch wil je hem nog zoenen en met hem trouwen en kinderjtes krijgen met hem en voor hem koken en sokken breien!


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik snap het namelijk helemaal! Alwin is gewoon niet zo snugger. (cat)

    Hèhèhè. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik snap het namelijk helemaal! Alwin is gewoon niet zo snugger. (cat)


    Ja, ga jij je viking enteren! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    JE WAS HEM VERGETEN! En toch wil je hem nog zoenen en met hem trouwen en kinderjtes krijgen met hem en voor hem koken en sokken breien!


    Ik heb nooit gezegd dat ik hem was vergeten, dat bedenk jij er steeds bij! Ik zeg alleen dat mijn intresse is afgezakt en ik me prima kan vermaken zonder hem (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat ik hem was vergeten, dat bedenk jij er steeds bij! Ik zeg alleen dat mijn intresse is afgezakt en ik me prima kan vermaken zonder hem (cat).

    Goedzo! *O*

    Zie je dat Alwin? Wij, vrouwen, zijn niet afhankelijk van jullie. :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Goedzo! *O*

    Zie je dat Alwin? Wij, vrouwen, zijn niet afhankelijk van jullie. :P


    En da's maar goed ook :Y)
    Nu maar hopen dat jullie, vrouwen, ook eens stoppen met giebelen over mannen :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    En da's maar goed ook :Y)
    Nu maar hopen dat jullie, vrouwen, ook eens stoppen met giebelen over mannen :P

    Giebel, giebel. (cat)


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    En da's maar goed ook :Y)
    Nu maar hopen dat jullie, vrouwen, ook eens stoppen met giebelen over mannen :P

    Ik giebel wanneer ik wil. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tigger schreef:
    (...)

    En da's maar goed ook :Y)
    Nu maar hopen dat jullie, vrouwen, ook eens stoppen met giebelen over mannen :P


    Ik, als onafhankelijke vrouw, heb geen man nodig om mij te vertellen waneer ik stoppen moet met giebelen (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik, als onafhankelijke vrouw, heb geen man nodig om mij te vertellen waneer ik stoppen moet met giebelen (cat).


    Jij, als oafhankelijke vrouw, doet niets anders dan giebelen. Dat komt doordat je niet onafhankelijk bent, maar getrouwd bent met GIEBELEN!

    AHAAHAHAH


    quidquid excusatio prandium pro

    't Zijn wel altijd Annabeth's topics, die ondergespamt worden? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ontopic blijven graag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik, als onafhankelijke vrouw, heb geen man nodig om mij te vertellen waneer ik stoppen moet met giebelen (cat).

    Exactly.
    Kijk eens naar Elisabeth I & II! Zij zijn ook onafhankelijke vrouwen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tchaikowski schreef:
    't Zijn wel altijd Annabeth's topics, die ondergespamt worden? ;]

    Mijn topics hebben aantrekkingskracht. (cat)
    (Sorry Sam)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    Ontopic blijven graag.


    Calm down, you must.
    Enjoy the body, you will.


    Til hug og blod.