• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn liefdesleven is nog niet eens begonnen, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn liefdesleven was voor heel even geweldig. Nu is het weer... Ja, gewoon dood. Precies 24 uur geleden is het kapotgegaan... Maar het komt wel weer (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn liefdesleven is goed :3.


    I am an idiot, I move.

    I no has it.
    Maar ik heb wel tetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Symphonia schreef:
    Mijn liefdesleven is nog niet eens begonnen, haha.


    -

    It's complicated!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ocresta schreef:
    Onbestaand.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bagger. *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Bagger. *O*

    Dat gaat snel veranderen! ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat gaat snel veranderen! ;D

    Onveranderbaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Onveranderbaar.

    Echt niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Echt niet.

    Jawel :') Wil je mijn liefdesleven 'n boost geven, dan moet ik eerst zelf veranderen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welk liefdesleven? -.-


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe weet jij nou hoe zijn innerlijk is? Erg hoor dat je meteen zo oordeelt. Ze heeft vast een reden om met hem te daten.

    Mijn liefdesleven is echt geweldig. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hoe weet jij nou hoe zijn innerlijk is? Erg hoor dat je meteen zo oordeelt. Ze heeft vast een reden om met hem te daten.

    Mijn liefdesleven is echt geweldig. *O*

    O nee? Damn, hoe weet jij nou of ik hem niet of wel ken?
    Pffft, ik zat een aantal jaar bij hem in de klas en dan weet je heus wel hoe zo'n joch is.
    Dus oordeel zelf ook niet meteen. Ik mag hem gerust een walgelijk kind vinden.


    "Well, well. Look who we've got here!"