• Dit is wel echt heel ernstig... Mijn beste vriendin is sinds kort aan het daten met een jongen.
    Alleen, die jongen vind ik echt spuuglelijk, dus ik kreeg de slappe lach toen ze het me vertelde op Facebook Messenger.
    En dan denk ik: Wat doe je nou met zo'n irritant jochie dat echt zo'n misselijk innerlijk én uiterlijk heeft?

    En ik weet heus wel dat zij degene is die hem leuk vindt, maar toch. Vind het zonde dat zo'n lieve meid met zo'n klootzak gaat.

    Anyway, mijn liefdesleven is op dit moment echt fantastisch! Ik praat iedere dag met hem en hij is gewoon zo leuk, asdfhjkllj! :9~
    Helaas vindt een andere vriendin van mij hem ook leuk, maar dat zwakt alweer wat af.

    Hoe is het met jullie liefdesleven? *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I sense bribery of the ModSam. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I sense bribery of the ModSam. (cat)


    Sam just went to bed. you know what that means! (cat)






    FLEEEEEEEEEEEE!


    quidquid excusatio prandium pro

    Eehhh, psssssst Alwin: ze staat nog wel gewoon bij 'Crewleden On-line'. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Eehhh, psssssst Alwin: ze staat nog wel gewoon bij 'Crewleden On-line'. (cat)


    Maar niet bij vrienden. Q is langzaam, je blijft vaak nog minuten lang zichtbaar nadat je offline bent gegaan. :Y)


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Maar niet bij vrienden. Q is langzaam, je blijft vaak nog minuten lang zichtbaar nadat je offline bent gegaan. :Y)

    Ja, ze is nu wel weg ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Eehhh, psssssst Alwin: ze staat nog wel gewoon bij 'Crewleden On-line'. (cat)


    Ze zei het net op msn. Msn is sneller dan quizlet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik meende de vorige waarschuwing voor ontopic blijven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ook niet als ik dit doe? -sadface-



    Oké, ik zal stoppen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 0:50 ]


    Til hug og blod.

    Yoda schreef:
    Ik meende de vorige waarschuwing voor ontopic blijven.


    Psst, you said you were going to bed!

    On-topic: My lovelfie is awesome.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    My love is great, but my actual love life sucks. (cat)


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    My love is great, but my actual love life sucks. (cat)


    Well this is a more accurate description, though I'm doing slightly better than you.
    I feel so bad for you D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn liefdesleven is great. Al ligt monsieur nu te slapen op de bank en weigert hij om nog wakker te worden D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn liefdesleven? Mijn beste vriend is verliefd op mij en ik ben verliefd op de beste vriend van één van mijn vriendinnen... Hoezo vervelend?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Uit het oog, uit het hart dus op een laag pitje. :Y)

    Electricity schreef:
    Uit het oog, uit het hart dus op een laag pitje. :Y)

    + ik zit met een bitch in mijn naaste omgeving die mij in de weg zit maar gelukkig heb ik een heel team achter mij staan. (krul)