• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'En zoals we al geconcludeerd hebben gaat de persoon die naast de trol staat in de ziekenzaal dood van verveling omdat er echt geen flikker te doen is,' zeg ik zuchtend. 'De ziekenzaal is zo saaaaaaaaaaai.'
    Ik wrijf in mijn ogen in een poging om wakker te blijven. Beter gebeurd er snel iets.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik weet het, volgens mij kan die trol je beter slaan" zeg ik. "Dat is minder erg dan een paar dagen op de ziekenzaal verblijven"
    Ik keek even rond "Laat me even verzinnen misschien krijg ik zo nog wel een idee al denk ik dat dat niet meer gaat gebeuren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga]


    Remember to be ridiculous.

    XSlyterinX schreef:
    Aragog
    ^Samantha is meegelopen met Bo naar het verboden bos, daarna verklaarde hij haar voor gestoord en was 'm gesmeerd :'D.
    Verder is Jeanine naar het verboden bos gegaan voor Snape om Essenkruid te vinden, en kwam Draco tegen (:

    tanx ^^ dus als ik het goed begrijp zitten jeanine en samantha ik het verboden bos allebij?

    Haha, yep :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [okeey sorry dat ik zo laat reageer zit niet echt op te letten -_-
    maar Sydney komt eraan]
    Sydney
    Diep in gedachten verzonken liep ik naar de ziekenzaal waar Summer lag, de laatste keer dat ik bij haar was vroeg ze me om een gunst alleen toen moest ik heel snel weg en kwam ik bijna te laat voor m'n lessen maar nu had ik alle tijd. Met een harde knal liep ik tegen de deur van de ziekenzaal op 'AU!, vervloekte deur' ik voelde aan m'n hoofd en wist dat dat weer eens een buld zou gaan worden, nu deed ik de deur open en liep ik naar binnen en zag ik Summer liggen.

    [moet gaan maar ik ben zo weer terug]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha, yep :'D


    [=D okeey kijken wat ik met pansy ga doen...]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik keek van Emily naar degene die binnen kwam en nog net de deur niet wou vervloeken. Ik wreef in mijn ogen aangezien je hier gewoon bijna in slaap valt omdat het gewoon te saai is.
    "Hey hoorde je ons klagen ofzo?" vroeg ik lachend toen ik zag dat het Sydney was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha
    Gekwetst leunde ik tegen een willekeurige boom aan. Waarom deed Bo plots zo vreemd? Was ik echt zo.. Raar? Gestoord?
    Nee toch? Ik wreef met mijn hand langs mijn gezicht, en liet me op de grond zakken. Ik voelde tranen opwellen, maar hield ze niet tegen aangezien er hier toch niemand was. Ik trok mijn knieën op, en negeerde de vreemde geluiden om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sydney
    Ik keek op 'hey, nee hoor' ik grinnikte en liep naar haar bed 'sorry voor de vorige keer, als ik niet snel ging was ik te laat en ik had Anderling en zij vergeefd het me nooit als ik te laat kom' ik stond naast Emily en leunde op de rand van Summer's bed 'vertel, waar moet ik je bij helpen?'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Pansy
    Sam wende haar blik af van haar bord en keek naar een jongen die naast ons kwan zitten en ze begon spontaan te praten, ik probeerde me weer op m'n eten te concentreren. Na een tijdje stom ze op en zei gedag en ik keek haar vragend na pas toen ze uit het zicht waren haalde ik m'n schouders op en at ik langzaam verder.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [@DrNightmare, er is een klein probleempje...iedereen zit zeg maar in het 4e schooljaar dus die kunnen niet 17 zijn...:$ dus ik ben bang dat sydney de naam van Summer er niet in kan doen]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ waarom zit ze anders niet in het 5e jaar ofzo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [5 kan dus ook niet. 17 is 7e jaar en daar kan niets aan gedaan worden vrees ik xD
    ...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ dat is waar...ik zoek wel een andere manier xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeanine
    Ik schrok toen hij me omhelsde, maar glimlachte toen en sloeg mijn armen om hem heen. ''Gaat het?'' vroeg ik hem, aangezien hij net nogal van slag was. ''Wat heb je in godsnaam gedaan?'' mompelde ik, duwde hem ietsje van me af en bekeek hem. Hij was vies, besmeurd met modder en er zaten takjes in zijn haar. Ik grinnikte even.

    ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''