• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeanine
    Ik giechelde even om zijn grijns.
    De grijns die ik vaker op zijn gezicht heb gezien; het straalde brutaliteit uit, standaard. Ik hield ervan.
    ''Fijn dat ik jou vond.'' zei hij, en drukte ook een kusje op mijn lippen. Direct voelde ik me warm worden van binnen, en mijn lippen tintelden. Ik grijnsde, leunde met mijn hoofd op zijn schouder aangezien hij langer was dan mij, en zo liepen we het bos uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    'Dan moet ik dus bij Klammfels gaan kijken,' zeg ik. 'Het klinkt vast vreemd maar dar he ik nog helemaal niemand van gezien, van de leerlingen dan.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar. 'Dus als er nog geen leerlingen zijn zal het niet zo makkelijk zijn om er twee te vinden.'


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    [Je kan Draco en Jeanine tegenkomen..
    Hahahha]


    [haha zal draco blij mee zijn XD zal ik het doen????? kan Pansy wel sorry zeggen(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Van mij mag je, maar Jeanine zal niet erg blij reageren :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    Ik knikte "Daar heb je gelijk in" zeg ik sfwezig terwijl ik nog steeds naar buiten staarde.
    Beelden van vroeger zag ik voor me.
    Mijn echte ouders, de vrienden van ze en natuurlijk ook Harry.
    Tranen verschenen in mijn ogen.
    Waarom wist ik niets meer behalve dit en waarom kan ik ineens meer meerdere dingen van mijn verleden herinneren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey ^^ haha dat komt wel goed...(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    Ik zie dat Summer begint te tranen en ik spring uit mijn bed. Ik ga naast haar zittenen sla mijn arm om haar heen. 'Wat is er koekje?' Vraag ik. 'Voel je je wel goed? Moet ik iemand roepen? Misschien dat Madame Pleister weet wat er aan de hand is.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik veegde mijn tranen weg en keek opzij. "Ik voel me prima op de hoofdpijn na dan" zeg ik en probeerde te glimlachen. Iets wat totaal mislukte.
    "Maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en wie me kan helpen"
    Ik keek weer naar buiten "Je hoeft en kan niemand roepen aangezien bijna niemand weet wat er aan de hand is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy
    Al dwalend besloot ik maar naar buiten te gaan, het klinkt raar maar van het vogelgezang werd ik altijd rustig. Een zucht ontsnapte uit m'n mond en gebogen hoofd liep ik door het gras en soms trapte ik een kever dood. Al lopend zonk ik nog dieper in gedachten tot dat ik op de grond lag het gebeurde in een seconde, met een wazige blik keek ik naar het meisje aan Draco's zijde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Emily
    Haar glimlach mislukte jammerlijk en ik moest bijna lachen. 'Ik vind het zo ontzettend rot voor je,' zeg ik. 'Met een psycholoog praten gaat natuurlijk ook al niet want niemand mag er van weten, lekkere rotzooi.'
    Een vijftienjarige hoort helemaal niet met dit soort dingen bezig te zijn. Had Perkamentus haar gedachten niet kunnen wissen en haar laten adopteren? Dat zou voor haar een stuk makkelijker zijn geweest.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ach het went allemaal vanzelf" zeg ik zonder mijn blik van buiten af te wenden. "En dat kan inderdaad niet de enige met wie ik kan praten zijn Perkamentus en Sneep maar daar heb ik dus echt geen zin in en die zitten daar trouwens ook niet op te wachten"
    Ik dacht na "Hopelijk word het ooit allemaal nog een stuk makkelijker"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Echt wel, aan alles komt een einde, zowel aan het goede als het slechte,' zeg ik. 'Ik bedoel als alleen Harry het weet dan is dat toch al een hele verbetering? Dan weet hij in elk geval dat hij een zus heeft en hoef je niet meer tegen hem te liegen.'
    Dat lijkt me zo erg, je broertje in handbereik hebben maar hem niet kunnen vertellen dat jullie familie zijn. Hoe houdt ze dat in hemelsnaam vol? Ik weet het antwoord al. Ze is sterk.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik weet het en soms is dat maar goed ook dat aan sommige dingen een einde komt" zeg ik. 'Ik lieg niet ik verzwijg de waarheid'
    Ik keek haar aan "Ik wil wel maar ten eerste weet ik niet hoe ik het moet zeggen want ik de afgelopen jaren zijn we toch goede vrienden geworden en ten tweede ik weet nog geneens of het mag zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Alsnog, je liegt in zekere zin over je afkomst,' zeg ik. 'En je hebt nog genoeg tijd om na te denken over de manier waarop je het moet vertellen en als je wilt mag je mij altijd om hulp vragen.'
    Ik grinnik. Ik en Summer zijn niet bepaald diplomatiek, eerder bot en onnadenkend.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ergens heb je ook wel gelijk maar ik had ook niet echt een keuze" zeg ik.
    Ik dacht na "Ik verzin nog wel wat en desnoods vraag ik Perkamentus of Sneep het wilt vertellen"
    "Trouwens hoe wou je helpen en waarom grinnik je?" vroeg ik met een kleine glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer