• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Ik bedacht me net dat het wel een heel diplomatieke mededeling zal worden wanneer wij samen bedenken hoe je het hem moet vertellen,' zeg ik. 'Hij zal waarschijnlijk gillend wegrennen, zo ontzettend bot en ongecompliceerd praten we.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik schoot in de lach "Ik denk dat dat wel mee zal vallen en ergens denk ik ook niet dat hij gillend weg zal rennen"
    "Maar zoals ik al zei misschien laat ik het iemand anders wel vertellen aangezien je dan meer kan heb dat die het gelooft" zeg ik lachend.
    "Ik zou het namelijk ook niet geloven als een van mijn vrienden me vertelt dat die mijn broer of zus is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'O dus je geloofd niet dat ik en Harry eigenlijk een tweeling zijn?' Vraag ik.
    Het is heel stom maar het toeval wil dat ik en de jongen die bleef leven op dezelfde dag geboren zijn en wat leeftijd betreft dus een tweeling zouden kunnen zijn. Je hebt alleen het kleine genetische probleempje dat ik mijn blonde haar en blauwe ogen onmogelijk van een van zijn ouders kan hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Draco
    Ik zag Patty vallen. 'Eh... Gaat het, Patty?' vroeg ik en keek even naar Jeanine en toen naar haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Eigenlijk niet nee" zeg ik lachend. "Maar ik denk dat ik wel weet hoe ik het moet zeggen maar dan heb ik toch jou hulp nodig aangezien ik hier niet weg mag"
    Ik dacht na en vond het vreemd dat eigenlijk niemand er ooit achter is gekomen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Vertel,' zeg ik. 'Ik ben tot bijna alles bereid. Zolang je maar niet verwacht dat ik een relatie aanga met een van je gryffindorvriendjes.'
    Ik haal lachend mijn hand door mijn haar en verplaats een beetje zodat ze meer ruimte heeft op haar bed.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Jammer ik had je graag aan bijvoorbeeld Harry of Marcel gekoppeld" zeg ik lachend. "Nee onder mijn bed staat een groen met zilver doos met het zwadderich logo erop en op mijn bed liggen twee flesjes zou je die straks misschien willen halen?"
    Ik keek haar "Daar zit namelijk alles in wat ik zoek en trouwens als je ook een keer in die doos had gekeken had je het al lang geweten"

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik ben al onderweg.'
    Ik spring van het bed en ren op mijn blote voeten zo snel en stil mogelijk naar de leerlingenkamer waar ik de trap naar onze slaapzaal oploop. Ik haal de doos onder haar bed vandaan en volg dezelfde weg weer terug om weer op haar bed te springen. 'Haal het niet in je hoofd om mij aan Harry of Marcel te koppelen.'


    Remember to be ridiculous.

    [ga eten]


    Remember to be ridiculous.

    [vals alarm, zusje is vervelend.]


    Remember to be ridiculous.

    [ ik moet eten ben over half uurtje terug]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeanine
    Mijn wenkbrauwen krulden zich tot een geïrriteerde frons toen Pansy op de grond viel. Draco vroeg of het met haar ging, en ik snoof. ''Aandacht te kort.'' mompelde ik zachtjes, en legde mijn hand op mijn stok, die veilig was opgeborgen in mijn gewaad. Maar je wist maar nooit..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Jammer ik had je graag aan Harry of Marcel willen koppelen maar als je het echt niet wilt zal ik het niet doen" zeg ik teleurgesteld.
    Ik pakte de doos van haar aan en ging met mijn hand over de deksel.
    Ik haalde de deksel er van af en haalde een fotoboek uit de doos die ik doorbladerde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Je mag je best doen,' zeg ik. 'Ik heb er alleen niet heel erg veel vertrouwen in dat het gaat werken. Maar misschien als ik meer met ze omga.'
    Ik kijk over haar schouder mee. Dit is de eerste keer dat ik foto's zie van een kleine Summer. Vreemd want zij heeft wel eens in mijn fotoboek gebladerd.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ik zou eigenlijk niet weten of het gaat werken" zeg ik lachend. "Maar misschien inderdaad als je meer met ze omgaat"
    Ik sloeg langzaam steeds een bladzijde om "Kijk dit zocht ik" zeg ik glimlachend en wees naar de foto's waar mijn ouders, Harry, Sirius en ikzelf opstaan.
    "Dit is ook de reden dat je mijn fotoboeken nooit heb gezien"

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer